A két napja felbukkant hírből megtudhattátok, hogy az Assassin's Creed: Unity 900p és 30 fps mellett hozza majd el a forradalmi Párizst a next-gen konzoltulajdonosok részére. Az indoklás ekkor még az volt, hogy a mesterséges intelligencia és a több mint harmincezer NPC lejjebb kényszerítette a megjelenítés minőségét, de a Ubisoft azóta előállt még egy magasztos magyarázattal.
"A Ubisoftnál régóta szeretnénk elérni a 60 fps-t. Nem hiszem, hogy ez jó ötlet, mivel nincs igazán érezhető előny a másodpercenként 60 képkockában és nem is néz ki valódinak" - adta elő Nicolas Guérin, a játék pályaépítésért felelős rendezője a TechRadarral készült interjúban. "Kicsit olyan mint a Hobbit című filmben, nagyon furán festett" - tette hozzá.
Guérin a különös összehasonlítás után még tovább ment, és azt állította, hogy az iparág "kollektívan továbblépett" a 60 fps sztenderdjéről, mivel "annyival nem jobb" tőle a minőség.
Alex Amancio, a Unity kreatív igazgatója később hozzáfűzte: "a 30 [fps] volt a célunk, mert filmszerűbbnek hat. A 60 nagyon jól mutat egy lövöldözős játékban, de egy akció-szerepjátékban nem annyira. Tulajdonképpen jobb érzés az embernek a 30 fps. Emellett pedig több teret hagy a teljesítményt illető határok feszegetésére."
"Olyan ez, mint mikor a felbontásról kérdeznek. A pixelek száma vagy a minősége érdekel? Mert ha egy játék gyönyörű, akkor kit érdekelnek a számok?" - egészítette ki magát Amancio.
Az Assassin's Creed: Unity novemberben érkezik a PC, PS4 és Xbox One platformokra.
Ok ez nem épp 30 fps, de jól szemlélteti a különbséget. :
http://www.youtube.com/watch?v=rNEEAkOnSuY
- Nem! A játékélményt, és ezzel a játékos teljesítményét is nagyban
befolyásolja a képkockasebesség, ugyanúgy mint az internetkapcsolat sebessége. (lag)
És nem! Nem értek egyet ezzel az "ubi irányzattal". Ez inkább visszalépés,
mintsem követendő újítás.
a 60 FPS rossz
a 30 FPS jó
A Hobbitos példa azért jó volt, csak kár, hogy ez max a filmekre igaz... :D Hány éve is játszunk meg nézünk átvezetőket 60 fps-el? Mégis mitől lenne fura?
Parasztvakítás az egész next-gen móka.
Csak ne essen be ez ala.
Aki az ellenkezojet allitja az hulye szamhaboruzo mumajjer.
Es ha a 30 fps miatt nem boldogul az user error es azert van mert bena mint a fos...
A ubi meg egy rakat szar penzehes otvar banda (az ea ipari tanulo hazzajuk kepest), bar ezt a sok gyoker vasarlo miatt tehetik meg. Evek ota csak szart csinalnak (valiant hearts a kivetel, vak tyuk is talal..).
Hazudoznak meg vetitenek ossze-vissza, de amig az itt es mashol nyalat vero, hoborgo sok retkes tulok versenyez ki rendeli elo hamarabba szarjaikat addig ez mukodik.
Ez van. Visszajelzes szamukra, hogy ez igy "jo" es akkor mert torjek magukat?
Ahelyett hogy bojkottalna mindenki a szart amit csinalnak es szepen elkondolkodnanak, vagy csodbennenek a faszba.
A konzolok meg gyengek.
Es ez a ketto "sikeresen" talakozott.
"...60 fpst konzolon,mert bénák programozásban/nem éddekli őket, ezt el lehet fogadni..."
Szerinted barki ugy all hozza hogy bemegy reggel ugy hogy: "ma irok egy olyan silany lassu kodot tok jo lesz".
Lovesed nincs a jatekfejlesztesrol.
A kulcszavak penzehes kiado, rovid ido, keves ember,
Sok utolagos "keres" plusz ember, penz, ido nelkul...
Nekem is 60Hz a monitorom, és akkor most csak és kizárólag 60fps-el kellene mennie mindennek? Vagy ezt most értetted? Szerintem ez így nem jó érv, de lehet, hogy én értek valamit félre...
Mér nem lehet 40, 45 50...stb.
És akkor máris nem nyafognának annyian...
Egyébként szerintem is eléggé felesleges (és unalmas) téma az örökös fps háború, én tökéletesen megvagyok minimum 30fps-el is, ugyan is 30fps-től már minden folyamatos. PC-s vagyok, átlagban 45-50fps-el fut minden játék a gépemen, de nem zavart, ha valamelyik kicsit több mint 30 volt, ha nem mérem meg, észre sem veszem. :)
De elhiszem, hogy aki lövöldözni akar össze-vissza annak fontosabb, hogy 60fps-el mozogjon a pisztoly...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.