A Destructive Creations állítólag számos veterán játékfejlesztőt foglalkoztat, első játékuk bemutatkozása meglepően sok negatív reakciót vont maga után. A Hatredet az Unreal Engine 4 hajtja majd és a videó első változatában látható volt a motor logója is, ám az Epic Games később arra kérte a fejlesztőket, hogy vegyék ki belőle, mert nem hajlandó a nevét adni a játékhoz.
Íme, a brutális bemutatkozó videó - csak óvatosan kattintsatok!
A lengyel csapat bevallottan egy olyan alkotást szeretne letenni az asztalra, amely szembe megy a politikai korrektséggel és a színes trendekkel, A játékban színtiszta élvezetből irthatjuk az embereket, a hangulat komor, monokróm színek dominálnak, antihősünket felülnézetből irányítjuk.
"A nevem nem fontos. Az a fontos, amit tenni fogok. Kib*szottul utálom ezt a világot! Férgek fogják rágni az emberek hulláját. Az egész életem hideg és gyűlölettel teli. Mindig nagy felhajtással akartam meghalni. Eljött a bosszú ideje, senki nem fog megmenekülni. Annyi embert teszek a sírba, amennyit csak tudok. A népirtó hadjáratom csak most kezdődik."
Azt hiszem, ilyen fülszöveg mellett nincs szükség felesleges szócséplésre. A Hatredben egyébként New York államban járunk, hét, szabadon bejárható szinten ölhetjük az ártatlanokat, ahogy a csövön kifér. A holttesteket emberi pajzsként használhatjuk, ha nyakunk körül szorul a hurok.
A Hatred a tervek szerint 2015 második negyedévében jelenik meg PC-re.
A Postal első részében semmi humor nem volt, ugyanilyen eszetlen mészárlás volt, mint ez. A végén pedig kiderült, hogy elmebeteg volt a főszereplő és a tévképzetei nevében cselekedett. Ugyanez a koncepció, csak itt lényegesen komorabb a megvalósítás.
Nem baj, magyarázkodjatok csak miért ér ezeknek az "élete" többet, mint másoké, más játékokban. Én jól fogok szórakozni megjelenés után. :)
fogok. Kib*szottul utálom ezt a világot! Férgek
fogják rágni az emberek hulláját. Az egész
életem hideg és gyűlölettel teli. Mindig nagy
felhajtással akartam meghalni. Eljött a bosszú
ideje, senki nem fog megmenekülni. Annyi
embert teszek a sírba, amennyit csak tudok. A
népirtó hadjáratom csak most kezdődik."
Nekem tetszik.....
A Postal 2-höz kiegészítő készül, annál a hírnél miért nem volt ekkora balhé? Az új Carmageddonnal kapcsolatba se voltak problémáitok. Ezzel miért van? Mert ez valami új? Ne haragudjatok, de ti csúnyán beszoptátok mindkét oldalt. A nyíltan erőltetett vírusmarketinget és a média keltette közfelháborodást is.
A világon egyetlen, vagy talán maximum néhány autista gyerek ráfogja a tetteid egy videojátékra, az már releváns észérv? Ez már tényleg szánalmas.
ha szabad kérdeznem, a kedves mama hogy van, te gyökér?
amúgy honnan a büdös lófaxból tudod, hogy ennek a játéknak nem lesz értelmesnek mondható kerettörténete? tán ott dolgozol, sőt te vagy a történetíró, nem?
(persze ez esetben tényleg nem csodálkoznék, ha semmilyen kerettörténet nem lenne, csak az agyatlan hent)
#109 hol élsz te, a Marson?
De egy sikeres játék jól mutathatja az elvárásokat. Azért is feszegetem ezt a kérdést, mert érdekel, hogy ebben a témában mi a vélemény, kell-e határ, szerintem ez a jövő szempontjából még érdekesebb kérdés lesz (pl. oculus rift által néhány ember által korábban felvetett kérdések), de egy ilyen játék kapcsán is elgondolkodik az ember az alkotói szabadság határain, melyet itt nyilván a pénz mozgat, nem a kreativitás.
"Viszont a lenti kérdésemre válaszolhatnál ha van időd, hogy szerinted létezik-e valamilyen korlát, ami nem engedhető meg egy játékban? Nem csak az esetleges következményei miatt, hanem önmagában, kell-e korlát, vagy csak a fogyasztók igényei szabhatnak korlátot?"
kezdjük ott, hogy nem csak a játékok területén, de mindenhol máshol is észrevehető, hogy NEM CSAK a fogyasztók elvárásai a lényeg, hiszen vannak TÖRVÉNYEK
pl. van-e igény a világon erre/arra/amarra?
de van ám! és szabad? DEHOGY!
nyammmnyammm... ez fincsi volt, jól is laktam :DD
(gy.k.: NE ETESD A TROLLT! :DDDDDDD)
Ahogy Norbaa írta is, ha tényleg a legcsekélyebb esély is van rá, hogy valaki ettől bekattan... hát én bizony nem kockáztatnék.
Szerintem ez egy aberált dolog, nem tudom felfogni, hogy ebben valaki miért leli örömét. A fejlesztőket sem értem, hiszen bárki aki a nagyközönségnek készít valamit felelőséggel van a társadalomért. Egyszerűen gyomorforgató számomra. Mintha viccet csinálna az eféle mészárlásokból.
"Három módon nyerhetünk versenyt: teljesítjük a megadott köröket, hazavágjuk az összes ellenfelet, illetve átgázolunk minden gyalogoson"
De nem állítottam olyat, hogy egy játék hatása direkt kimutatható lenne egy adott bűncselekmény fajtában. Csak szerintem az, hogy mire van igény, az tükörkép egy társadalomról. Az általad idézett mondatommal azt akartam érzékeltetni, hogy 20 év alatt az általánosan elfogadott értékek sokat változtak.
Viszont a lenti kérdésemre válaszolhatnál ha van időd, hogy szerinted létezik-e valamilyen korlát, ami nem engedhető meg egy játékban? Nem csak az esetleges következményei miatt, hanem önmagában, kell-e korlát, vagy csak a fogyasztók igényei szabhatnak korlátot?
Minden, amit naponta hallasz, meg főleg, amit látsz, módosítja az agyadat. Ha akarod, ha nem, ha észreveszed, ha nem. Így működik az agy, ez van.
Ha leülsz ezzel a hulladékkal napi szinten játszani, amikor befejezted, már nem leszel ugyanaz az ember. Ténylegesen nem ölsz meg az utcán könyörgő ártatlanokat, ez jó - a többi ember szempontjából mindenképpen :) Viszont az elmédben ugyanaz a jellegű deformáció keletkezik, mintha tényleg széttrancsíroztál volna pár síró-rívó járókelőt, mert a tudatalatti nem tesz különbséget, még ha te tudatosan teszel is. A károsodás legfeljebb nem akkora mértékű, mondjuk úgy 5 százaléka az élesnek. De kell ez az 5%? Nekem biztos, hogy nem, köszi.
Ez egy nagyon barom játék, nagyon nem kéne ilyet.
ezek szerint a Carmageddon soha meg sem jelent, max egy párhuzamos univerzumban.
ott se volt túlbonyolítva a játékmenet: gázold halálra a gyalogosokat. aztán csak megért vagy 3 részt
nem hinném, hogy a cserbenhagyásos gázolások száma sokat nőtt volna (értsd: semennyit) a széria hatására
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.