Ancestors: The Humankind Odyssey infódömping

  • Írta: Shifty
  • 2015. július 22.
  • Érdekesség
Link másolása
Az első részletek után újabb információk érkeztek az Assassin's Creed alkotójának, Patrice Desilets-nek az új játékáról. Állítólag egy epizódokra szabdalt, nyitott világú, az egész történelmet átszelő kalandot kapunk.

Patrice Désilets, az Assassin's Creed alkotója még a hónap elején mesélt a Kotakunak legújabb játékáról, az Ancestors: The Humankind Odysseyről. Az akkori információk szerint a játék egy külső nézetes, nyitott világú akciójáték lesz, amelyben a történelem főbb állomásait járhatjuk újra, epizodikus formában. Az alapoktól kezdve haladunk majd a jelen legnagyobb eseményei felé. Az állatok háziasításától és az eszközök használatának megtanulásától eljutunk majd a Holdra szállásig vagy a penicillin feltalálásáig.

Fontos azonban megemlíteni, hogy Désilets és csapata teljesen mellőzni fogják az erőszakot. A játék rendezője az interjúban elárulta, nincs rá bizonyíték, hogy a földművelés elterjedése előtt az emberiség háborúskodott volna, így sokkal hangsúlyosabb szerep jut az együttműködésnek. Hiszen azokban az időkben, amikor esetleg két ember találkozott egymással, akkor nem az volt a céljuk, hogy elpusztítsák egymást, hanem hogy valamilyen kölcsönös segítségnyújtás útján boldoguljanak az életben.


Désilets elárulta, hogy jelenleg az okozza a legnagyobb kihívást számukra, hogy kellő és változatos tartalommal töltsék meg a játékot. A játékmechanika ugyanis a harcok hiányában nem biztos, hogy sokak számára izgalmas és érdekes tud maradni, így olyan helyettesítő tevékenységeken dolgozik a csapat, amelyek hosszútávon is le tudják kötni a játékosokat. Már csak azért is, mert az epizodikus formula miatt az újrajátszás lehetősége is erősen korlátozott. Éppen ezért komoly kihívás számukra, hogy a pályák és a játékmechanika egyensúlyban legyenek. 

A terv az, hogy minden megszerzett képességeket egy nagyobb küldetés során sajátíthatunk el, onnantól kezdve pedig szerves része lesz repertoárunknak és jó eséllyel későbbi küldetések során is fontos szerepük lesz. A cél az, hogy olyan nyitott, de változatos világot alkossanak a fejlesztők, amiben a DayZ-hez és a Minecrafthoz hasonlóan kalandozhatunk.

8.
8.
markoci555
Lehet hogy a földművelés előtt nem voltak hatalmas háborúk, de hogy erőszak volt, az tuti.
7.
7.
rexsimus
És hol van az infódömping?
6.
6.
Na igen, nekem továbbra is tetszik az alapötlet, de azért egyes küzdelmek voltak a történelmünk szempontjából olyan fontosak, hogy ne lehessen csak úgy kikerülni.
5.
5.
Red-E-Kamp Van
#3: Nálam azzal nyalta be, hogy mmo.
de az erőszak azért tényleg lehetne egy opció. főleg az őskorban.én sem vagyok szívesen húsevő, de azért akkor nem a bogyóktól maradtak fent.
na meg a térhódítások. a történelmi események java erőszakról szól.
ha ezt nem "éljük" meg kellőképpen, akkor nagyon korlátoltnak fogjuk magunkat érezni.
3.
3.
Chrysh
Ezzel az erőszakmentes humbuggal a Wander is benyalta...
2.
2.
sajttaller
Csak én érzem, hogy az erőszakmentesség, és a trailerben látható első keresztes háború valahol ütik egymást? :) Amúgy hajrá, remélem tényleg érdekes lesz...
1.
1.
PaprikaJancsi
A trailer teli találat. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...