Egyre inkább úgy tűnik, hogy az előző generációs konzolok számára csak egy jutalomkör lesz az új Call of Duty. Már az is árulkodó volt, hogy a játékot csak késve jelentették be PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra, a legfontosabb bizonyítékot pedig akkor kaptuk meg erre, mikor a fejlesztők úgy döntöttek, lemondanak a kooperatív módban is végigjátszható kampány portolásáról.
A Call of Dutynak persze elengedhetetlen része a multiplayer, így valószínűleg sokan már csak ezért is megveszik az előző generációs változatokat, azonban most kiderült, hogy ennél azért több kompromisszumot kell kötni: a játék a korábbi részekkel ellentétben nem tudja tartani a 60 fps-t PS3-on és Xbox 360-on, így a fejlesztők 30 fps-re korlátozzák majd a teljesítményt.
Mindezt annak tükrében értékeljük, hogy a Treyarch néhány éve maga is lenyilatkozta, hogy a 60 fps elengedhetetlen a Call of Duty esetében.
aki megveszi ezt a megcsonkított / lebutított szart annak nem tudok mit mondani,az egy BALFASZ.
Azért mert pc-n játszol neked kiváltság a 60 fps???
Ugyanúgy lehet gyorsan és pontosan lőni konzolos játékban is.
Nézz csak ide, a csávó ps4-en játszik, ráadásul sniper:
https://www.youtube.com/watch?v=QlbQ21mlN54
Egyik videójában elmondta hogy a sensitivy-t 100%-ra van állítva úgy játszik.
Sokan azt mondják ,hogy nem számít a 60 fps de szerintem igen is hozzá tesz az élményhez.Főleg egy FPS elengedhetetlen a 60 fps főleg a multiba.
Ezért szokott általába vissza butítottabb lenni a multi mint a single.
Emlékszem a Battlefield Bad Company 2 úgy emlékszem két programból ált az egyik single (itt nem számított annyira 60fps) Multi része vissza fogotabb volt grafikába hogy lehessen tartani a 60-at.
Előző generáción majdnem minden ennyivel ment....
Legalább megjelenik...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.