A Ubisoft egy friss blogbejegyzésben árulta el, hogy a dinamikusan változó időjárás és a napszakok nem csupán esztétikai sallangként kapnak helyet a The Divisionben, hanem erősen befolyásolják a játékmenetet. Főleg ha hideg az idő, vihar is tombol, meg éjszaka van.
Függetlenül attól, hogy a belső vagy külső területen nyomulunk, a fények és a hőmérséklet segíthetik, vagy hátráltathatják ügynökeinket. Ha egy eszeveszett vihar tombol, az korlátozza az NPC-k és a játékosok látótávolságát. Viszont ebben az a jó, hogy így nehezebben észlel minket az ellenség.
Éjjel, a lámpák fényénél könnyen lebukhatunk, ellenben a sötétbe burkolózó területeken tényleg nem láthatunk semmit, főleg ha még a kapunk a nyakunkba egy kis hóvihart is. Ahogy a napszakok váltakoznak, teljesen más hangulata lesz az adott pályarésznek, erre a fenti videó kiválóan rávilágít.
Manhattan utcáit járva célszerű menedéket keresnünk magunknak a szörnyű zimankó idején. Az épületekbe betérve remélhetőleg kedvezőbb körülményekkel szembesülünk, megmelegedhetünk és pihenhetünk. Persze nincs garancia arra, hogy amikor újra kimerészkedünk, javulni fog az időjárás. A külső és belső területek közit váltás "zökkenőmentes" lesz a Ubisoft szerint, annál is inkább, hiszen a The Divisionben nem lesznek töltőképernyők és nem korlátoznak semmiben, már a kezdetektől fogva bárhova mehetünk.
Ahogy azt az E3-on bejelentették, a bétatesztnek először az Xbox One-osok örülhetnek, ők már decemberben játszhatnak a játékkal, míg a PS4-esek és a PC-sek a jövő év elején csaphatnak le rá először.
A végleges változat március 8-án érkezik.
Asszem, el leszek látva egy darabig :D
Tomb Raider is ha meg nem ajánlottak.
Ez a videó most valamit visszaad, igen ilyen zenét hangulatot szeretnénk, valami különlegest, és jó co-op-t.
Talán még lesz belőle valami, bár az UBI logo eddig csak a Far Cry esetében jelentett jót...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.