Spy Fiction interjú
Gamershell: Mi változott az Amerikai verzióban a Japánhoz képest?
Bryan Chu: Növekedett némiképp a MI. Belekerült még a játékba a pisztollyal-markolatával való leütés, mint lehetőség, ellenfeleink hatástalanítására. Változtak és egyben javultak is a fényviszonyok úgy, mint néhány pálya szerkezete is. Vannak új kütyük, és természetesen a hangok is megújultak. Az U.I. (Uborka Installáció- by EMI) is fejlődött egy kicsit, hogy kiegyensúlyozottabb legyen a játék.
Gamershell: Mit várhatunk, láthatunk majd a Spy Fiction-ből az E3-on?
Bryan Chu: 2 vagy 3 pályát már ki lehet majd próbálni, így képet lehet kapni a játékról, hogy milyen is lesz valójában, és hogyan is működik majd a Személyiség Lopás.
Gamershell: Tudnál egy kis infóval szolgálni Swery-ről, a Spy Fiction író/rendezőjéről?
Bryan Chu: Swery már gyermek kora óta nagy rajongója a kémekkel foglalkozó dolgoknak. Ő egy nagyon kreatív ember, és felhasználta a gyermekkori álmait a Spy Fiction megalkotásánál.
Gamershell: Hogy jött pont ő képbe a játék készítésénél?
Bryan Chu: A Spy Fiction Swery-nek egy nagyon régi, dédelgetett álma volt már azelőtt, mielőtt idejött volna az Access Games-hez. Minthogy nagy rajongója a kém játékoknak, már évekkel ezelőtt elkezdte formálni a sztorit és a játékmenetet, és most megvalósíthatja nagy álmát az Access Games-sel.
Gamershell: Miben fog különbözni a Spy Fiction a többi hasonló játéktól?
Bryan Chu: A fő különbség a többi játékhoz képest a Személyiség Lopás lesz. Ehhez lesz egy külön akció felület, ami segíteni fogja a játék ezen részét, és könnyen kezelhetővé tesz azt. A játék tartalmazni fog még kis mini-játékokat, amik észrevétlenül fognak beépülni a játékmenetbe.
Gamershell: Mi a kedvenc kütyüd?
Bryan Chu: Természetesen a 3D-s kamera, amivel átvehetjük a játék bármely szereplőjének az egyéniségét. Használhatjuk a fegyverünkön zoom-olásra, és van még néhány egyéb funkciója is.
Gamershell: Hogyan zajlik a személyiség lopás?
Bryan Chu: Egy speciális kém ruhánk van, aminek van néhány különleges tulajdonsága. Az egyik az, ha pontosan szemben állunk a fallal, láthatatlanok leszünk. A másik a kamera. Ha lefényképezel valakit, és elmész egy öltözőbe, akkor felveheted a személyiségét. Ha csinálsz egy közeli képet az illető arcáról, azt is fel tudod venni. A ruhába be van építve egy mikrofon is, amivel az emberek hangját lehet „ellopni”.
Gamershell: Milyen nehézségű játékra számítsunk?
Bryan Chu: 3 nehézségi fokozat lesz. A Spy Fiction egy elég jó tanulási metódussal rendelkezik, így lesz egy pár hely, ahol képességeinket tökélyre fejleszthetjük. Ezek nagy segítségünkre lesznek a játék folyamán.
Gameshell: A kamera mozgatható lesz, vagy fix?
Bryan Chu: Szabadon lehet majd változtatni a kameraállást.
Gamershell: Lesznek majd rejtvények?
Bryan Chu: Igen, lesz egy pár.
Gamershell: A MI kommunikál egymással? Hogyan ismernek fel, hogy te egy kém vagy?
Bryan Chu: A MI nagyon is kommunikál egymással. Ha valaki mellett állunk, azzal növeljük a „gyanú” szintjét. Amennyiben olyat cselekszünk, amilyet az eredeti személy nem tenne, azonnal fel fognak ismerni.
Gamershell: Milyen lesz a játék zenéje?
Bryan Chu: A gyorsabb rock nótáktól kezdve a lassú relaxációs zenékig megtalálható lesz minden. A zene mindig az adott szituációktól fog függni.
Gamershell: Lehetséges az, hogy PC-re is meg fog jelenni majd?
Bryan Chu: Jelen pillanatban úgy áll, hogy csak PS2-re fog megjelenni.
Forrás: Gamershell
Kapcsolódó cikk
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.