Need for Speed teszt

  • Írta: Daks
  • 2015. november 6.
  • need for speed, teszt, xbox one
Link másolása
Értékelés 7.0
Hallod az eső halk kopogását a szélvédőn. Az ablaktörlő lustán tolja félre a cseppeket, percenként egyszer talán, rádiót se hallgatsz, csak te vagy és a város. Életed legnagyobb megmérettetésére készülsz. Ma este verseny.

A játékterem előtt találkoztok. Egy piros Mustang már a rajtvonalnál van, és sorban közelednek a többiek is. Egy élénkzöld Supra, egy tuningolt Skyline, egy M4-es, és egy Corvette, lehúzódva, utat engedve ellenségednek. A fekete 911-esnek. Szíved a torkodban dobog, ha most legyőzöd őt, ikonná válsz, neved mindenki ismerni fogja. Jobbra nézel, Ventura Bay gyönyörű panorámája magasodik előtted, a hegyekben kezdtek, majd irány az autópálya, és végül a város, ez a te otthonod, senki se veheti el a győzelmet. A kocsik egymás mellé állnak, felhangosodik a zene, bőgnek a motorok, és BAMM, három szirénázó rendőrautó fordul be a sarkon. Csikorgó kerekekkel indultok el, most semmi se számít.


Az új Need for Speed meghallgatta imáinkat, és visszatért ahhoz a stílushoz, amiben a legjobban imádtuk. Alcím nélküli idei része az Underground sikere előtt tisztelegve megnyitja előttünk a kaput az illegális utcai versenyek előtt, szakadó eső, tuningolt autók, gyönyörű csajok, és persze rendőrök, más nem is kell egy tökéletes éjszakához. Hősünk megszállott gyorshajtó, egyik este épp egy rakat rendőr van a nyomában, amikor felfedezi őt pár srác. Úgy rázta le a disznókat, hogy azok még a rendszámot se tudták felírni, a többieknek tetszett a mutatvány, meg is hívják magukhoz dumálni, meg kajálni kicsit, és itt indul a mi pályafutásunk is. Új barátainkkal lógva egyre több illegális futamon vehetünk részt, a siker pedig nem csak hírnévvel, de kitömött pénztárcával is jár majd. Egy ilyen ajánlatnak ki tudna ellenállni, nem igaz?


Ventura Bay városa igazi paradicsom. Kacskaringós hegyi utak, széles autópályák, koszos ipartelepek, és zsúfolt belvárosi utcák várnak itt minden versenyzőre, maga a város pedig egy online játszótér, ahol egyjátékos módban is együtt autózhatunk barátokkal, idegenekkel. Hősünk történetét rövid, élőszereplős videók elevenítik meg, karrierünk során hírnevet pedig öt stílusban érhetünk el. A speed, a style, a build, a crew és az outlaw futamokat különböző színekkel jelöli a térkép, mindegyik stílusnak megvannak a saját versenyei, a cél pedig mi más is lehetne, mint a 100 százalékos teljesítés, és így az ultimate icon cím megszerzése. A versenyekre a meghívásokat telefonon kapjuk meg, az egyes stílusokon belül pedig különböző kihívások várnak ránk. A speed stílusban például a sprint és a time trial futamok kapták a főszerepet, melyhez az autónkat is ennek megfelelően érdemes megválasztani, míg a style már a drift kategórián belül válogat, többféle játékmódból. A sima driftet nem kell bemutassam, farolgatnunk kell, így érve el minél több pontot, ennél viszont már érdekesebb a drift trial, ahol a gyorsaság is sokat ér, a togue, ahol emellett még elsőként is kell beérnünk a célba, vagy a drift train, ahol együtt kell maradnunk a többiekkel, nem elhúzva tőlük, és nem is lemaradva.


Az online város ötlete először egyáltalán nem volt szimpatikus nekem. Azt hittem, hogy beleerőltetik a karrierbe a multiplayer módot, és egy hatalmas káosz lesz az egész, szerencsére azonban nem így lett. Egy session alig pár játékost enged csak össze, akikkel nem is kell együtt rajthoz állnunk, arról van szó mindössze, hogy ők is a mi városunkban játszanak, látni fogjuk őket néha, de elhúzunk mellettük, és ennyi az egész. A futamunkat elrontani nem fogják, illetve nagyon ritkán mégis, tegnap volt például velem, hogy épp megszereztem az első helyet a célegyenesben, amikor egy játékos megjelent egy kereszteződésben, én meg pont telibe találtam. Háromszázzal mentünk mindketten, esélyünk se volt bármit csinálni. Akkor anyáztam egy jót, viszont bevallom, élveztem, Ventura Bay legalább nem egy szürke, műanyag díszlet, hanem egy igazi város, ahol ilyenek bizony megtörténnek. Két hátránya viszont egyértelműen van annak, hogy mindig online kell lennünk. Az egyik, hogy internet és LIVE Gold kell hozzá, a másik pedig, hogy sose lehet megállítani a játékot. Ha kész az ebéd, csönget a postás, apa hív, vagy bármi történik, akkor oda a futam. Vagy várniuk kell.


A karrier mellett amolyan hírnéverősítő jelleggel vannak még tét nélküli, sima versenyek is. A térképen fehérrel találjuk ezeket, és amellett, hogy rengeteg reputation pontot szerezhetünk velük, természetesen pénznyeremény is van mindegyiknél. Ha pedig nagyon unatkozunk, akkor vállalhatunk daily challenge kihívásokat, vagy keresgélhetünk a collectible pointok után. Előbbinél minden nap van három feladat, amit teljesíteni kell, például szerezzünk X pontot drifteléssel, vagy törjünk össze Y rendőrkordont, míg utóbbinál három gyűjthető elem is vár ránk. A donut spot esetében egyszerűen fánkoznunk kell egyet, a vista point egy különleges fotóhelyszínt mutat meg nekünk, míg a free parts pontot megtalálva egy út szélén álló, kirámolható kisteherautó vár ránk. 


A játék fejlődési szintje a klasszikus alapokon nyugszik. Minél több hírnévpontot szerzünk, annál magasabb szintet érünk el, és minél magasabb szinten vagyunk, annál nehezebb versenyek, és jobb alkatrészek várnak ránk. A játék elején egy gyenge kisautóval kezdünk, nyugdíjas tempóban róva a köröket, ilyenkor még nehéz is megszeretni a játékot, a kocsik lassúak, és irányítani is nagyon nehéz őket. Később viszont minden beindul, egyre gyorsabbak leszünk, a futamok pedig így válnak folyamatosan nehezebbé, akciódúsabbá is. Kocsinkat a garázsban tudjuk fejleszteni, a felhozatal félszáz gyári modellből áll, és ehhez jön még pár egyéni építésű kocsi, amit megkapunk, vagy elnyerhetünk. A lista kövér, van benne öreg Volvo, Golf I, MX-5, Supra, Mustang, RX-7, Challenger, Silvia, Skyline, S2000, Evo X, M2, M3, M4, 911, Camaro, Corvette, GT-R, AMG-GT, Viper, 458 Italia, Diablo, Aventador és F40, a versenyen nyert pénzen pedig el is kezdhetjük az átalakításukat. 


Lehet festeni és matricázni, lecserélhetjük a lökhárítókat, a küszöböket, a lámpákat, a visszapillantókat, a motorháztetőt és a felniket, de tuningolhatjuk a teljesítményt is. Új alkatrészekkel fejleszthető a motor, a motorvezérlés, a hűtőrendszer, a benzinbefecskendező, az elektromos rendszer, a kipufogórendszer, a felfüggesztés, a differenciálmű, és még egy jó pár dolog, ezek mindegyike pedig a gyorsulásra, a végsebességre, és a lóerőre lesz hatással. De hogy ne csak a pénztárcánkon múljon az autó minden tulajdonsága, a handling tuning menüpontban befolyásolhatjuk az irányíthatóságát is. Van egy csúszka, amit a drift és a grip között húzogatva automatikusan beállítja a játék az általunk választott stílusnak megfelelő értékeket, de hozzányúlhatunk mi is, magunk állítva a kormányérzékenység, az ABS, az ASR, a launch control, a leszorítóerő, és a fékerő értékeit például. Csak párat mondtam. Kár viszont, hogy manuális váltó és belső kamera egyáltalán nincs a játékban - csak lökhárítós és motorháztetős -, aki tehát maga szokta pakolgatni a fokozatokat, és szeret a kormány előtt ülni, az most ettől a mániájától elbúcsúzhat.


A játék a Star Wars: Battlefrontban is használt Frostbite motorra épül. Az új Need for Speed ennek megfelelően úgy néz ki, mintha a DICE háborús címének valami nagyon durva modjával játszanánk, a fények túlzóak, az egész képre pedig rá van húzva egy szemcsésítő, mintha valami mozifilmet néznénk. A városban végig sötét van, sokszor szitál az eső, a vizes úton tükröződik minden, csak a hegyekben hajnalodik kicsit, az összkép közelről elég ótvar tud lenni néha, pár méterről nézve a tévét viszont kikerekedik a nagy egész. Nagyon hangulatos, és a kocsik is gyönyörűek. Rossz hír azonban, hogy egy kicsit túl is cukrozták az effekteket, ez pedig már a játszhatóság rovására is ment. A különböző városrészek határainál sokszor leesik egy pillanatra a framerate, illetve rengetegszer megyek neki a járdaszigetnek, a fáknak, az oszlopoknak, vagy csak úgy a szalagkorlátnak, egyszerűen azért, mert a sok fény miatt nem veszem észre őket, vagy a térképre kell néznem, hogy mikor jön egy élesebb kanyar. A versenyek ugyanis a nyílt városban zajlanak, és csak egy aszfaltra illesztett kék vonal mutatja az utat, azt viszont nem mindig lehet jól látni. Meg visszapörgetés sincs.


A mesterséges intelligencia futam közben igazítja hozzánk az ellenfelek teljesítményét, ami jó ötlet lenne ahhoz, hogy végig legyen benne kihívás, sokszor viszont szörnyen idióta helyzeteket tud okozni. Ha padlógázzal, hibátlanul visszük végig a futam első felét, akkor ellenségeink sokszor végig ott loholnak a nyomunkban, de egy közülük biztos, hogy tailgatingel szinte végig, aztán ha rontunk, akkor megelőznek, de be is lassítanak. Nem egyszer előfordult velem, hogy a többiek szinte megálltak két sarokkal arrébb, hogy újra fel tudjam velük venni a versenyt, első helyre kerültem, aztán megint bekeményítettek, és ezek nem kirívó esetek, csak akkor nem fogjuk észrevenni, ha amúgy egyenletes teljesítményt nyújtunk. Nem lepődnék meg, ha sokaknak ez lenne a válóok a játékban, némileg javít viszont a helyzeten, hogy sokszor ők maguk is rontanak. Elfékezik magukat, kicsúsznak, ütköznek, szóval vár ránk fordulat bőven. 


A város jól felépített, de vannak idegesítő részei. A garázsból kiállva a különböző negyedekhez mindig ugyanazokon az útvonalakon vezet minket a játék, amikor futamot megyünk felvenni, akkor nincs is kék vezetőcsík, az egyik útvonal pedig állandóan vonatsíneken át megy, egy rettentően bonyolult, és éles kanyarokkal teli úton. Aztán a futamok indításához mindig irányba kell állni, nem lehet csak úgy rányomni a kezdésre, ez pedig nem hazudok, mindig pont az ellenkezője annak, ahonnan jövünk. Apróság, de az ötvenedik után már idegesítő. Aztán kiábrándító még, hogy sokszor aránytalanul könnyű, vagy épp nehéz fejtetőre állítani a kocsit. A lehajtóknál szinte fékeznünk se kell, mert tudjuk, hogy a szalagkorlát megoldja helyettünk a kormányzást, az egyenes autópályán száguldva viszont a kocsi bármikor beleakadhat az elválasztó betonok illesztésébe, és már nézhetjük is, ahogy borulunk meg. A játék utána ráadásul sokszor nem jó irányba is tesz be, nem pontosan arra fogunk nézni, amerre a többiek mennek, egy városi kereszteződésben pedig ez értékes másodpercekbe kerül. Fel kell fognunk, hogy hol vagyunk, és merre kell mennünk.


A Need for Speed összességében nem lett rossz játék. Az őszi bétateszt után még nem voltam benne biztos, akkor nem fogott meg az egész atmoszférája, de mára megbékéltem vele, sőt, egészen megszerettem. A futamok izgalmasak, a sebességérzet nagyon ott van, a hangok és a zenék kellemesek, a hibáktól eltekintve pedig jól lehet vele szórakozni.

Kapcsolódó cikk

69.
69.
Pokol84
Lamborghini Aventadornál optikai tuningnál mi kell ahhoz, hogy lehessen rá sárvédőt is rakni? Front Fenders, Rear Fenders...Szürke lakat van jelenleg és azt írja "No parts available". Hogyan lehet szerezni? Előre is köszi.
68.
68.
Firsttime
#67: Szerintem kurva szar az irányítása. Olyan mintha laggolna, nem túl reszponzív, ha érted.
67.
67.
lolal90
Nem tudom sok ember miért szarozza ezt a részt amikor az utóbbi évek talán egyik legélvezhetőbb NFS-e az underground 2 és a most wanted - carbon triója óta. Megvan az éjszakai hangulat , minden lehet tuningolni amit csak az ember szeretne. Az autópark felhozatal is teljesen korrekt , az ég alja is testre szabható rajtuk.
PC -n van manuális váltás . Mindezek mellett kaptunk egy hatalmas várost tényleg szép helyekkel , élvezetes jópofa versenyekkel és lenyűgöző sebesség érzettel. Mindezt megspékelve a frostbite enginel ami gyönyörű látványvilágot eredményez. Az átvezetők és a story bénácska sokszor , de látszik hogy igyekeztek a készítők. A napi és havi kihívások valamint a barátokkal való verseny is igazán jópofa. Tulajdonképpen ez egy modern underground 3 rendőrökkel és sokkal több tartalommal. A hangok meg kiváltképpen remekül sikerültek köröket ver a forzára mondom ezt aktív horizon 3 játékosként. Aki fikázza nem értem mit várt. Persze vannak hibái ami időnként bosszantó pl: pause gomb hiánya és az út időnkénti rosszul láthatósága de ezektől eltekintve egy nagyon jó játék lett.
66.
66.
dani1124
#59. Te megragadtál a korai kétezres években:D milyen neont akarsz, meg ketté nyíló motorháztetőt?:D Meg hangcucc atyavilág:D nem tudom hány éves lehetsz. de ilyennel a manapság körberöhögnélek az tuti:D megjelennél egy neonos autóval.meg spinner felnivel. GTA-t meg ne emlegesd. beleraknak minden szarságot. Hidraulika meg belső csilli villi,meg hangrendszer? MINEK? MII AZ ISTENNEK? tennének bele normális autókat. És csak nyomják, nyomják ezeket a szar lowridereket, amit egy olyan szűk réteg szeret, hogy már szerintem ők is unják. Valahogy soha nem vágytam a DLC előtt arra hogy húú de jó lenne ha tehetnék hifit a kocsiba. meg húú de jól enne egy kis hidraulika. Most hogy van, így se használom. És nem tudom te mire gondoltál amikor "gtaba komolyabb festést lehet". Kezdjük ott hogy nem színskála van, hanem konkrét színek, kb 80 darab, ezek után nincs miről beszélni:D hányszor volt hogy nem volt olyan amilyet akartam volna mer ami volt az vagy túl sötét vagy túl világos.
65.
65.
Mekee85
#62: Nem arról van itt szó egyátalán, csak elsem olvasod...
Lehet tuningolni meg vannak benne autok, meg minden finomság, ami leírva jolhangzik, a valóság meg az, hogy sok auton semmit, vagy max minimális dolgot cserélhetsz, és itt a baj. Tartalom az nagyon kevés, de még aztsem mondhatom hogy grafikailag szép lenne. az esti fények jok, d ennyi.
GTA hoz nemlehetne hasonlítani, persze... csak az az igazság, hogy a GTA, minthogy nemis autos játék sokkal részletesebben kidolgozott autokat tartalmaz, sokkal több a tuninglehetőség... és még az autos része mindíg csak mellékes a sztori meg miegymás mellett...
63.
63.
Macifasz
#62: Én meg azt nem értem, hogy miért, hogyan és miként léteznek még olyan emberek, akik a "ha nem tetszik, csinálj jobbat" meg a "te jobbat csinálnál? Nem. Akkor kuss" dolgokat nyomatják. :-D De most komolyan. Ennyi erővel felesleges is játékteszteket írni meg véleményezni, mert kétlem, hogy minden cikkíró fejlesztő is lenne egyben. Ez igaz a filmekre is.
62.
62.
6zS0llt9
Miért kell mindig minden nfs-t az underground-hoz hasonlitani, mikor az már egy régi elavult szar.Azért mert akkor a régebbi szar nfs-khez képest az megváltást jelentett?!mert abban a csomagtartóba hangfalat lehetett pakolni?!vagy a kocsit úgy ki giccsesíteni, hogy rá se lehessen ismerni?!vagy azok az ocsmány fények vagy az üveg hatású aszfalt vagy a pihe könnyü kocsik?!ezek voltak olyan "feelingesek" vagy mi?!hát aki még ebben az álomba él...annak ébresző!az akkor volt és ez most van!örökké akarják az emberek a változatosságot,és ha változtatnak valamit az azért nem jó mert nem emlékeztet az előzőre.És ha nem változtatnak akkor meg az a rinya hogy állnak egy helybe csak a grafika jobb!hát akkor most mi van?Ez egy kocsis játék!nem lehet sokat változtatni,csak a kocsik,helyszin s a sztori!ennyi!ezt most mind megadták,mi kell még egy kocsis játéktól?!hiába hozzák föl a gta-t mikor az egy más tál tészta attól hogy abban is lehet kocsit vezetni s diszítgetni,s amúgyis a kocsik közel sincsenek úgy kidolgozva mint a nfs-ben.szóval ennyi!ez a nfs szerintem nagyon jó lett,hiányosságai ellenére is!ja és nagyban hozza az underground "feelinjét" egy sokkal magasabb szinvonalon!és azt sem értem hogy miért szidalmazzák a fejlesztőket olyanok akik egy kicsit sem értenek a játékfejlesztéshez?! Mert sokan ilyenek.tisztelet a kivétel...ugyebár!:))
61.
61.
dani1124
#49 #51: Az elvárások alatt nem az NFS szériára gondoltam. hanem mint autós játék. Olyan autós játékok vannak a piacon amik valamilyen téren magasra tették a lécet: GT-autólista, crew-bejárható világ. DC-grafika stb. Ezekután persze hogy azt várja el az ember hogy még ezeketis felül kéne múlni, és az NFS nek szerintem egyiektse sikerült. Maximum a tuning amit fel lehet hozni. De ha azt látják az emberek hogy hát ez nem olyan nagy mint ez. nemolyan sok mint az. nemolyan szép mint amaz. Ilyen elvárásokra gondoltam. De egyébént nem várom el hogy jó pofit vágjunk hozzá mer még énis kételkedem a vételben:D
60.
60.
GAMEROD
Nem tudom ki hogy van vele, de amióta létezik nyílt világú GTA, azóta leszarom az autós játékokat, mert az minden egybe játék, és még minőségi is. Semmi újat nem tudnak felmutatni a sima autós játékok, nagyon rég találkoztam olyannal amit ne untam volna el. Már kicsit unom ezt az érj be elsőnek a célba cuccot, mindig ugyanaz, csak más körítéssel.
59.
59.
Binder
Nem lenne ez nehéz...csak esetleg nem visszafelé kéne fejlődni...az állandó online tényleg felesleges és hatalmas minuszpont.

Nincs fotomod, ami azért is fura, mert még ők kértek fel egy hivatásos autó-fotóst, hogy készítsen a játékban fantasztikus képeket.

Manuális váltó hiánya botrány.

Kormányal sem megy ha jóltudom.

A tuningok télleg elég szegényesek. Anno a béta alatt azt gondoltuk a báéta le van korlátozva, uh nem aggódtunk. De sajnos az a végleges volt.

Hogy a jövőbeli ingyenes DLC_k mit tartalmaznak majd azt nem tudom, de félek csak néhány matricát...xD

És ha már matricák, ott is elég sok bitaság van. Nincs tükrözés, azaz amit az egyik oldalon gyártok azt nem tudja a másikra is kreálni szinkronban...

A szabad kamera is nagyon hiányzik. Külső nézet nem vezetésre való, hanem hogy nézegessük az autót. De itt az hozzá van kötve, mint a CREW_ban. Minimum egy GTA szintű külső kamra kéne...ja és ha már GTA...ott az autó festését is komolyabban lehet művelni...meg a tuningok terén is mélyebben bele lehet enni, alvázvilágitás, pimpelhető beltér, hidraulikus ültetés...hangcucc a csomitartóba...és az egy GTA! Ez meg egy csőjáték...igen így neveztem, mert az. Itt nem mehetsz le az útról, mint pl a CREW_ban.

Na és amiket itt felsoroltam, az sok eddigi NFS-ben bennevolt. Gondoljunk csak a Pros Street-re! Ot tmég a gumik szélességét is megszabhattuk. Vagy az itt is sokat emlegetett Underground-okra, ahol volt felfele nyiló ajtó, kettényiló motorháztető, alvázvilágitás, hangcucc a csomagtartóba...stb.

Itt meg lehet ültetni, csak kicsit, meg dönteni is...kicsit. Namost azt nemértem ha van robbantott gumi, akkor már miér nem terpeszthet az a kerék??? Meg akkor már miért nem ültethetem a porba? Esetleg mint a GTA_ban, menet közben kinn az úton miért nem ültethetem felnire a kasznit? Hogy elindulni se lehessen vele? Miért? Mert ez nem erről szól? Dehogynem...ennek pont hogy erről kéne szólnia...

A gond hogy csak a grafika fejlődik előre, minden más visszafelé...és ez sajnos nem csak itt jellemző...regeteg játéknál, főleg sorozatnál megesik hogy bizonyos már működő dolgokat szépen elhagynak. A CREW egyértelműen a TestDrive folytatása, midnent átemeltek belőle...még a hangokat is! Erre mit hagynak el, hát a matricázást, ami ott ugye egész jól meg volt csinálva.
58.
58.
Wolverine
A legnagyobb problémája az utóbbi évek NFS-einek, hogy már nem tudnak újat mutatni, csak a régi részek "ráncfelvarott" változatait adják ki más-más név és variáció alatt...
Az underground részek óta nem tudtak robbantani gyakorlatilag, az még olyan volt, hogy az is játszott vele, akit amúgy az autós játékok mint olyan, hidegen hagyott. A fejlesztők valszeg ebből kifolyólag gondolták, meg a sok sírásnak hála, hogy újragondolták az egészet, de várható volt, hogy felemás érzéseket vált majd ki és valszeg az se véletlen hogy az underground 3 nevet nem merték már felvállalni...
Én mellesleg az underground részekig voltam úgy, hogy minden részt vártam mint a messiást, aztán utána már érezhető volt, hogy izomszagú részekkel jönnek már csak, amik próbálnak újat hozni, de nem megy, aztán utána még vissza is kanyarodtak pár részhez és most újra az U széria köszöntött vissza, amiből egyértelműen látszik, hogy a sorozat ott megállt és azóta se tudnak kellően új színt hozni az NFS világába, de tegyük hozzá, hogy nincs is könnyű dolguk ennyi rész után...
56.
56.
Mekee85
#54: Verseny közben? A ps gombra se àll meg amugy. S mivel nincs semmi olyan nagy online dolog benne azon kivül h veled együtt berak a pàlyàra pàr emberkét, meg az eredményeid szinkronizàlja, nem értem miért kell erőltetni az àllando online dolgot.
Arrol nem is beszélve hogyha épp nincs szerver akkor belépni sem tudsz a jàtékba.
55.
55.
Mekee85
#52: Igyekeztek, meg meghallgattàk ja, csak nem sikerült. Nézz utàna kicsit jobban, az autok nagyrészén igen szegényes a tuning. M3 e30 pl. Van rà egy bodykit, vagy ha azt nem rakod fel akkor rakhatsz rà 3 féle elsö lökhàritot, ami mind ugyanaz szinte, ezen kivül semmit. Ezabaj. Lehet làmpàkat, sàrvédöket, motorhàztetöt, lökharitokat, csomagtartot, szàrnyat küszöböket meg szinte mindent tuningolni. Arrol mà kevésbé irnak hogy a legtöbb autonàl ezek nagyon kis része van ténylegesen, de aminél van is vàlaszték ott is max 3-4 opcio közül vàlaszthatsz, és ilyen auto van benne az 50 ből 4-5 max. A többin alig van mit csinàlni.
54.
54.
Angelwing
#44: Meg akarod állítani a játékot? Bemész a garázsba,aztán mehetsz hugyozni. Ennyi! De ott a PS gomb is!
52.
52.
Angelwing
Most néztem meg az NFS Rivals 8 pontot kapott anno,most akkor ez a rész gyengébb nála? Miért kapott ez csak 7 pontot,mikor a korábbi szarabb részek többet kaptak? Miért minden kritikus csak 7 pontot adott a játéknak,mikor látszik hogy most igyekeztek a fejlesztők,és meghallgatták a játékosok kéréseit.lásd (underground stílus,éjszakai versenyzés,tunning)
51.
51.
godach
#48: Tény, hogy ezeknek minden szar, de a hsz-edben ott a válasz is.
Régen, nem volt mihez hasonlítgatni.
Most, egy Forza Horizon, ami több éves játék, 360-ra kb 3 ezer forint. Élményben, azt sem tudom, mikor élveztem utoljára ennyire autós játékot.
Nem várhatod el te sem, hogy egy mostani NFS, ami grafikán kívül semmiben sem emelkedik ki az autós stuffok közül, csak az árában, az ember jó pofit vágjon hozzá.
Na és hozzáteszem, hogy a játék értékét is, az összehasonlítás más játékkal adja meg.
50.
50.
PaprikaJancsi
#48: Amilyen szar NFS-ek jönnek mostanában (Rivals,MostWanted) az elvárásaink a béka segge alatt volt.
48.
48.
dani1124
Nem csak a játékok szarabbak ácsi. Azér az elvárások is egyre magasabbak. Persze akkor mekkora királyság volt az UG2. mer nemigen volt más autós(olyna kaliberű) játék, senki nem tudta azt mondani hogy ááá XY sokkal jobb nála. Énis azon nőttem fel. De azér ne legyenek már illúziók hogy ez sokkal szarabb mint a nagyon régi NFS-ek. Egy percet nem játszottam ezzel a játékkal. De Az UG2 be is végig sötét volt. 3 fajta fehér autó "közlekedett a városba". Sokszor baromi unalmas volt. nemmellesleg neonos gagyi tahótuning volt benne ocsmány grafikával. Hogy értsétek mit mondok, mai világba mindig lehet hivatkozni arra hogy egy másik játékba valami egy kicsit jobb. hogya DC be jobb a grafika. meg a Horizon játékélménye meg a GT autólistája. Annó a régi (tényleg régi) NFS eknél senki nem reklamált mer kb nemvolt mihez hasonlítgatni. Mindenki a tuningolásér sírt rít meg hogy UG hangulatot akar illegális versenyekkel. most megkaptátok, de semmi nem jó:D Nem a játékot védem, mert egy percet nem játszottam vele, sőt a SHIFT óta egyikelsem játszottam. De azér ne háborogjunk már mer itt mindenki egy tökéletes játékot akarna összegyúrni DC grafikával meg 1200 autóval meg bejárható amerikával.
47.
47.
Mekee85
#46: Majd kijavitjàk a sok kis hülyeséget azt ök lesznek a faszagyerekek :)
46.
46.
DON GONDOCS
A következő nfs-re biztos nem kell 2 évet várni.
45.
45.
kopic
Kalányos Nídfórszpíd tuti csalódott a játékban.
44.
44.
Mekee85
#41: Nagyon fasza tuningolàs... Jah...
http://youtu.be/cUipNAjACQM
Làtom... Lenne lehetőség, de sok autora szinte semmit nem lehet rakni sajna.
Az meg h nemlwhet megàllitani az igenis negativum, meg az is h àllandoan online, mert egyszerüen nem értem miért kell? Dc be is feltudja utolag az eredményeid tölteni, igy meg csak azvan, hogyha nem megy a szerver vagy tulterhelt, akkor jàtszani sem tudsz. S ha tényleg kikell menned v felàllni a géptöl had lehessen màr megàllitani.
Jo ötlet, s ügyesen is harangoztàk be meg promoztàk, csak sajna a valosàg az, hogy mindenböl egy pici van benne, igy elég kevés.
43.
43.
KőbányaKispest
Most komolyan, nincs benne manuális váltási lehetőség? 2015, lassan 16. ne basszatok már fel EA.
42.
42.
#32: A 7 pont mióta számít rossznak?
41.
41.
reas_02
OMG :D Most komolyan nem értem hogy lehet ennyire sok hülye ember... A Rivals egy nagy darab szar volt, ezt a részt ne hasonlítsátok már hozzá :D És ilyen hülyeségeket negatívumként felhozni hogy nem lehet megállítani a játékot? WTF? Legalább a fejlesztők próbáltak mindenkinek a kedvére tenni... itt egy nfs baromi jó autókkal és nagyon fasza tuningolással, mindössze csak apró hibái vannak amit be lehet látni de a régi részeknek amiket annyira szerettünk is voltak hibái... ez szerintem semmivel sem rosszabb egy régi jó nfsnél, én nem értem már komolyan mi kell nektek. Ez ellenben pedig több olyan fos ótvar játékot pontoznak fel ami semmi valós tartalmat nem ad a játékosoknak, csak okosan lopja a pénzt az emberektől és arra késztet hogy megvegyük, arra pedig mindenki veri a brét. De hát ha a szarra van igény akkor egye mindenki. Emberiség, mindig csalódok benned...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...