STALKER: Shadow of Chernobyl STALKER: Chadow of Chernobyl - multi beta teszt
- Írta: zoenn
- 2005. december 11.
Azt hiszem a S.T.A.L.K.E.R. (Oblivion Lost) Shadow of Chernobil cimü játékot nem kell bemutatni senkinek, lévén már jó két éve borzolja idegeinket az állandó csúszásával. Amit persze a készitők jófej módón még tovább fokoznak, hiszen állandóan előrukkolnak valami büntető képpel vagy videóval, jelezvén nekünk, hogy gyerekek, ha ezt kiadjuk a kezeink közül, akkor be fogtok tojni! Hogy mindezt hogyan fogják elérni, az már számomra teljesen világossá vált a ma esti beta állapotban leledző multiplayeres teszt után. A miért pedig remélem azon a véleményen alapszik, amire én is gondolok: elkésziten a jelenleg legjobb fps-t a Half-Life 1-2 után! Maximálisan bizom benne, hogy ez sikerülni is fog és bizalmam mától teljesen megalapozott ezen irányba!
Korai beta lévén meglepődéssel tapasztaltam, hogy mennyire jó a netkód, mondjuk az is sokat nyomott a latba, hogy Myko bátyánk 100 Mbites kapcsolatával ideális táptalajt nyújtott csatározásainknak. A játékmenet pofon egyszerű. A küzdelmek elején meghatározott kredittel indulunk, amiből kedvünkre költekezhetünk a Buy menüben felkínált szépszámú keret közül, miután kiválasztottuk a nekünk tetsző karaktermodell-t a négy közül. Különböző maroklőfegyverek, az előzetes képekből ismerős karabélyok, shotik gránátok páncélok mind arra várnak, hogy bevessük őket. Érezhető a játékon a Counter Stike benyomása, ami egyáltalán nem baj, elvégre letisztult alapokon felesleges változtatni.
A táj meglehetősen hangulatosra, már-már természetfelettinek tűnik, megfordulhatunk elhagyatott gyárakban, ipartelepeken, néma vasútállomásokon, bizonyára a single playerben látott helyszínek átdolgozott változatai lesznek. A Zónában tett első látogatásunk többedmagunkkal nagyon süteményre sikeredett, igazából csak a látvány miatt volt némi rossz szájízünk, hiszen a Directx 9-es orgiákról sajnos le kellett mondanunk, továbbá a karaktermodellek mind animációban, mind pedig poligonszámot illetve nem állnak a helyzet magaslatán. Ha a játék még ebben az életben megjelenik, akkor biztosan sokkal fejlettebb grafikában fogunk gyönyörködni, addig pedig örüljünk a mi kis négypályás verziónknak.
Ez a cikk a maga nemében különlegesnek is mondható, hiszen most készitettünk előszőr saját magunk ingame videóanyagot, de meg kellett tegyük, hiszen ezt a világot, amit prezentál a STALKER, mindenkinek látnia kell! Mind a négy választható pályát leteszteltük és készitettünk felvételeket róluk, amiket aztán megvágtunk és szépen letömöritve feltettünk a GK szerverre. Igy most ha gondoljátok, simán letölthetitek őket az alábbi linkekről!
Stalker Beta Multiplayer test video 1 (formátum: wmv | időtartam: 2:00 perc | méret: 30 MB)
Stalker Beta Multiplayer test video 2 (formátum: wmv | időtartam: 3:38 perc | méret: 54 MB)
Stalker Beta Multiplayer test video 4 (formátum: wmv | időtartam: 7:29 perc | méret: 110 MB)
Kapcsolódó cikkek
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.