Érdekes játékon dolgoznak a Gangland-et is jegyző dán Sirius Games és a Call of Juarez – Runaway 2 párossal hírnevet szerzett Focus Home Interactive emberei. A Paradise City hivatalos besorolása szerint egy akció-RPG-RTS-szimulátor hibrid lesz, az eddig megjelent infók szerint pedig igencsak érdekes anyagról van szó.
National Security Agency Headquarters, 2009. Az Aeterniták (latin szó, jelentése: halhatatlanok) már beszivárogtak a világ vezető nagyhatalmainak kormányaiba. A csoport emberei nyolc országban vannak már befolyásos poszton, a tervük pedig nem más, mint a világhatalom megszerzése. Több kísérlet is volt már, hogy megdöntsék az Aeternita Szövetséget, de annak vezetői a legnagyobb titokban élnek, így még a CIA sem talált rájuk – egészen mostanáig. A hírszerzés jelentése szerint az egyik fő mumus Paradise City-ben rejtőzködik. Ez éppen elég információ az NSA-nek, hogy a városba küldje legjobb embereit, hogy azok akár a föld alól is, de előkerítsék a Szövetség egyik mozgatóját.
Mi, a játék főszereplői NSA tisztként kerülünk a városba, és választhatunk, hogy Mia Xiang ügynök, Jack Slater utcai harcos, vagy Boris Chekov üzletember bőrébe kívánunk-e bújni. Az ügynökök mindegyike állítólag teljesen külön személyiség lesz, egyéni tulajdonságokkal, képességekkel és természetesen különböző harcmodorokkal. A feladat viszonylag könnyűnek tűnik, de egy dolgot nem tud az NSA: az Aeterniták vezetői mögött egy különös, misztikus erő bújik meg, ami természetfeletti tulajdonságokkal ruházza fel a kiválasztottakat!
Paradise City egy élő és lélegző nagyváros, bár a játékból közzétett képek alapján közel sem lesz olyan csúcsszuper, mint mondjuk a GTA-ban, a Crackdown-ban, vagy a Saints Row-ban látott metropoliszok. Fátylat rá, van itt több dolog is, ami kárpótol minket. Először is, a játékmenet nem lineáris lesz, tehát (bizonyos keretek között, de) kedvünk szerint vihetjük végig a küldetéseket. Lesz továbbá nem kevés RPG elem, karakter-fejlődés, többjátékos mód, na meg persze az elmaradhatatlan utcai harcok. Jól hangzik mi?
Apró GTA-s elem, hogy a városi tevékenykedésünket nem csak az Aeterniták katonái, de különböző bandák, éjszakai rosszfiúk, sőt még vámpírok (!!!) is nehezítik majd. Az ottlétünk kellemetlen mellékterméke, hogy több, területüket féltő, idegenekre csípőből tüzelő bandákkal futunk össze. A kampány során nekünk is rosszfiúvá kell majd válnunk, hogy elég hatalmat és befolyást szerezzünk, és beépüljünk az alvilágba. A majdhogynem egy teljes gengszter ranglétra megmászására tett erőfeszítéseinkért cserébe egyre közelebb és közelebb jutunk majd a rendszert irányító csúnya bácsihoz.
Minél feljebb kapaszkodunk majd a ranglétrán, annál több ellenségünk lesz. Ahhoz, hogy eljátsszuk, mi is igazi maffiózók vagyunk, nekünk is csapatot kell majd szervezni, akik esetenként meg is védenek majd a rivális bandák támadásaitól. Ha mindent jól csináltunk, akkor egy idő múlva elég nagymenők leszünk, hogy beavassanak minket az Aeternita Szövetség féltett titkaiba...
Finom érdekesség, hogy kétféleképpen is játszható lesz a Paradise City. Az első egy igazi GTA stílusú „nézdahátam" akció lesz, másik pedig egy felső kameraállásból irányított, stratégiához hasonló játékmód, ahol a bandatagoknak kell feladatokat adni. Azért nem kell megijedni, semmi komolyabb RTS elem nem lesz az utóbbiban, nem kell majd építkezni, sem házakat elfoglalni, ez mindössze az emberek gyors mozgatására szolgál majd.
A cikk végéhez közeledve érdemes kitérni egy kicsit a technikai ficsörökre. A játékba már be lettek építve a dinamikus fény és árnyék effektek, és persze lesz 3D és Surround hangtámogatás is. A várhatóan igen nehézkes küldetések szükségessé tették a bármely szabad ponton való játékállás-mentés funkciót, a single player kampány mellett pedig állítólag igen élvezetes lesz a LAN-on, vagy interneten történő multiplayer móka is. A város szépen kidolgozott lesz, a karakterek mindegyike jó sok poligonból fog állni, az utcák pedig tele lesznek bóklászó járókelőkkel, és dolgukra igyekvő autósokkal. Lesz nappal és éjszaka váltakozás, valamint néha esni fog az eső, sőt a tél beköszöntével még havazni is fog!
A Paradise City várhatóan nyár végén jelenik majd meg, kizárólag PC-re. A single player kampány 10-12 óra tiszta játékidőt ígér, ami nem egy eget rengető dolog egy RPG-ként jegyzett játékhoz képest, de még éppen, hogy megteszi. Szeretettel várjuk!
Mi, a játék főszereplői NSA tisztként kerülünk a városba, és választhatunk, hogy Mia Xiang ügynök, Jack Slater utcai harcos, vagy Boris Chekov üzletember bőrébe kívánunk-e bújni. Az ügynökök mindegyike állítólag teljesen külön személyiség lesz, egyéni tulajdonságokkal, képességekkel és természetesen különböző harcmodorokkal. A feladat viszonylag könnyűnek tűnik, de egy dolgot nem tud az NSA: az Aeterniták vezetői mögött egy különös, misztikus erő bújik meg, ami természetfeletti tulajdonságokkal ruházza fel a kiválasztottakat!
Paradise City egy élő és lélegző nagyváros, bár a játékból közzétett képek alapján közel sem lesz olyan csúcsszuper, mint mondjuk a GTA-ban, a Crackdown-ban, vagy a Saints Row-ban látott metropoliszok. Fátylat rá, van itt több dolog is, ami kárpótol minket. Először is, a játékmenet nem lineáris lesz, tehát (bizonyos keretek között, de) kedvünk szerint vihetjük végig a küldetéseket. Lesz továbbá nem kevés RPG elem, karakter-fejlődés, többjátékos mód, na meg persze az elmaradhatatlan utcai harcok. Jól hangzik mi?
Apró GTA-s elem, hogy a városi tevékenykedésünket nem csak az Aeterniták katonái, de különböző bandák, éjszakai rosszfiúk, sőt még vámpírok (!!!) is nehezítik majd. Az ottlétünk kellemetlen mellékterméke, hogy több, területüket féltő, idegenekre csípőből tüzelő bandákkal futunk össze. A kampány során nekünk is rosszfiúvá kell majd válnunk, hogy elég hatalmat és befolyást szerezzünk, és beépüljünk az alvilágba. A majdhogynem egy teljes gengszter ranglétra megmászására tett erőfeszítéseinkért cserébe egyre közelebb és közelebb jutunk majd a rendszert irányító csúnya bácsihoz.
Minél feljebb kapaszkodunk majd a ranglétrán, annál több ellenségünk lesz. Ahhoz, hogy eljátsszuk, mi is igazi maffiózók vagyunk, nekünk is csapatot kell majd szervezni, akik esetenként meg is védenek majd a rivális bandák támadásaitól. Ha mindent jól csináltunk, akkor egy idő múlva elég nagymenők leszünk, hogy beavassanak minket az Aeternita Szövetség féltett titkaiba...
Finom érdekesség, hogy kétféleképpen is játszható lesz a Paradise City. Az első egy igazi GTA stílusú „nézdahátam" akció lesz, másik pedig egy felső kameraállásból irányított, stratégiához hasonló játékmód, ahol a bandatagoknak kell feladatokat adni. Azért nem kell megijedni, semmi komolyabb RTS elem nem lesz az utóbbiban, nem kell majd építkezni, sem házakat elfoglalni, ez mindössze az emberek gyors mozgatására szolgál majd.
A cikk végéhez közeledve érdemes kitérni egy kicsit a technikai ficsörökre. A játékba már be lettek építve a dinamikus fény és árnyék effektek, és persze lesz 3D és Surround hangtámogatás is. A várhatóan igen nehézkes küldetések szükségessé tették a bármely szabad ponton való játékállás-mentés funkciót, a single player kampány mellett pedig állítólag igen élvezetes lesz a LAN-on, vagy interneten történő multiplayer móka is. A város szépen kidolgozott lesz, a karakterek mindegyike jó sok poligonból fog állni, az utcák pedig tele lesznek bóklászó járókelőkkel, és dolgukra igyekvő autósokkal. Lesz nappal és éjszaka váltakozás, valamint néha esni fog az eső, sőt a tél beköszöntével még havazni is fog!
A Paradise City várhatóan nyár végén jelenik majd meg, kizárólag PC-re. A single player kampány 10-12 óra tiszta játékidőt ígér, ami nem egy eget rengető dolog egy RPG-ként jegyzett játékhoz képest, de még éppen, hogy megteszi. Szeretettel várjuk!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.