Mindig nagy port ver fel a kérdés, hogy mennyi reklám fér meg egy játékban, és mi az ami már bántó a szemnek. A Gearbox ügyesen vágja ki magát a kényes helyzetből.
Mindig nagy port ver fel a kérdés, hogy mennyi reklám fér meg egy játékban, és mi az ami már bántó a szemnek. A Gearbox ügyesen vágja ki magát a kényes helyzetből.
Különösen érdekes ez a kérdés egy olyan játék esetében, mely a második világháború idején játszódik. Randy Pitchford, a Brothers in Arms: Hell's Highway fejlesztésének vezetője szerint lesznek reklámok a folytatásban, viszont nem kell megijedni: ők is hardcore játékosok, utálják a reklámokat, ezért igyekeznek a lehető legjobban beépíteni őket a játékba. A Philips gyára például már akkor is állt Eindhovenben, így szinte adta magát hogy szerepeltessék a játékban: kor- és valósághű, illik a környezetbe. A többi fejlesztő tanulhatna tőlük.
Különösen érdekes ez a kérdés egy olyan játék esetében, mely a második világháború idején játszódik. Randy Pitchford, a Brothers in Arms: Hell's Highway fejlesztésének vezetője szerint lesznek reklámok a folytatásban, viszont nem kell megijedni: ők is hardcore játékosok, utálják a reklámokat, ezért igyekeznek a lehető legjobban beépíteni őket a játékba. A Philips gyára például már akkor is állt Eindhovenben, így szinte adta magát hogy szerepeltessék a játékban: kor- és valósághű, illik a környezetbe. A többi fejlesztő tanulhatna tőlük.
:D:D
Pl. a játékban szereplő mobil, tv, autó, ruha, stb. elrejtett márkajelzését meglátod, és ráadásul egy általad szeretett márka biztos mosolygásra ad okot
#13: Teljesen zsír vagy, ezt nem sokan vették észre.
Teljesen beleillik a korba és a környezetbe, nagyszerű megoldás. És a játék is az 1ik kedvencem, nagyon hangulatos! Már várom a megjelenését. :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.