Harald Seeley CryTek fejes egy interjú alkalmával elárulta, hogy nagyon jól megy a CryEngine 2 portolása, a konzolos Crysis majdnem olyan jól néz ki mint PC-n.
Harald Seeley CryTek fejes egy interjú alkalmával elárulta, hogy nagyon jól megy a CryEngine 2 portolása, a konzolos Crysis majdnem olyan jól néz ki mint PC-n.
Maguk a fejlesztők is meglepődtek azon, hogy mire képesek a Sony és a Microsoft masinái. Mr. Seeley hozzátette, hogy kissé nehezebb PS3-ra átírni a játékot, de reményeik szerint ez lesz a "legjobb, amit a Sony gépe nyújthat". Az biztos, hogy ha elkészül a motor, már nem csak PC-n élvezhetjük a kivételes grafikát, és még csak sokszázezres gépre se lesz szükségünk. Megjelenési dátumot sajnos nem kaptunk.
Maguk a fejlesztők is meglepődtek azon, hogy mire képesek a Sony és a Microsoft masinái. Mr. Seeley hozzátette, hogy kissé nehezebb PS3-ra átírni a játékot, de reményeik szerint ez lesz a "legjobb, amit a Sony gépe nyújthat". Az biztos, hogy ha elkészül a motor, már nem csak PC-n élvezhetjük a kivételes grafikát, és még csak sokszázezres gépre se lesz szükségünk. Megjelenési dátumot sajnos nem kaptunk.
a shader error megoldása-> documents and settingsusermy gamescrysisshaders könyvtár törlése.
gondolom a régi karival kezdted a játékot, majd vettél egy új karit. ha igen, akkor ez segíteni fog.
Vagy Driver, de ha az se jó tuti az XP! De ha az se akkor esetleg a táp gyenge!
Na de Glek, hogy kaphatott voln a box a DX10 képességeiből amikor még jócskán fejlesztették a directx-et???
Az is hülyeség, hogy nem megy maxon mert nincs DX10 a gépekben. Ez így nem teljesen igaz, az Xbox megkapott jópárat a DX10 képességeiből, igaz nem az összeset. Meg különben is, ez csak a fejlesztők munkáját segítő eszköz... szal lehet ugyan ilyen grafikát csinálni, csak több munkával. :)
ami ide van írva az nem vélemény hanem tény ezt el kell fogadni
Nekem 8600Gt/512mb/ddr3 intelQuad6600 van és winxp 32bit. és felraktam az 1.3 ultimate Maxra állítási patch legetőséget és most hogy kijött az 1.2 patch még én is simán tudok játszani minden max dx10 beállítással, de antialias nélkül 1024×768ban. csak néhány pályárészen szaggat nem elviselhetetlenűl, de többségben nagyon jól megy. Míg nem volt 1.2 patch addig nálam is 5-7 fps-sel ment maxon az xp alatt az 1.3 ultimate may patch-el. A multi pályák is simán mennek. Kivéve amelyik rosszul van megcsinálva és néhány belső tér.
szerintem nem ártana gatyába ráznod a windowst ;)
"mert sem a box sem a ps3 nem tud dx10et, szal a meccsnek itt vége is. Max high minőséget kapnak"
Meg is lepne, ha a ps3 tudná a 10-es directx-et, vagy akármelyiket, ugyanis nem függ az mstől. Még a jó öreg opengl-t használja, aminek valóban vannak lemaradásai, de ez a programozók életét nehezíti, nem a felhasználókét.
A grafika programozás egyébként sem azzal kezdődik, hogy meghívják a rajzol függvényt. Előtte még nem kevés 3D matek, láthatóságvizsgűlat van. Egyik konzol sem fog sírva elaludni a dx10 hiánya miatt, hiszen van pár mag bennük, ami csak arra vár, hogy koordinátákat számoljon.
Szóval szerintem a meccsnek közel sincs vége.
a dx10 és vista + cryengine csak egy üzleti fogás volt nem több...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.