Az EA Dice gondozásában készülő Mirrors Edge játékkal kapcsolatban néhány érdekességet árult el Sean Decker, a Playstation Day rendezvényen.
Az EA Dice gondozásában készülő Mirrors Edge játékkal kapcsolatban néhány érdekességet árult el Sean Decker, a Playstation Day rendezvényen.
Az úriember ejtett néhány szót a Playstation 3-as verzióról, azt állítja, hogy a Sony konzolja rengeteg olyan kis extrát tartalmaz a fejlesztés szempontjából, amelyekkel mind a fejlesztők, mind a designerek remekül el tudnak szórakozni. Azt is elmondta, hogy hála a konzolban rejlő Cell processzornak, a játék világát teljes egészében olyanná tudták varázsolni, amilyennek elképzelték, nem kellett kompromisszumokat kötni a gyorsabb futási sebesség érdekében. Decker szerint az egyik legjobb dolog az irányításban rejlik: a SIXAXIS segítségével Faith mozgását teljesen egyedivé varázsolhatták, például a csöveken való egyensúlyozás nagyon élvezetes tud lenni a kontrollerrel. Prezentációja vége felé említette, hogy nem kell majd igazán nagy különbségeket keresnünk a két különböző konzolra készült verzió között, mert a DICE fejlesztői mindkét platformra egy tökéletes játékot terveznek, ismerik mindkét gép erősségeit és gyengéit egyaránt. Szerintük egyik platform sem jobb a másiknál, csupán mások. Ezenkívül az is kiderült, hogy mindkét verzió 720p felbontásban fut majd az 1080p helyett, de az úriember szerint csodálatos látványra számíthatunk majd az év végére tervezett megjelenéskor, mindhárom platformon.
Az úriember ejtett néhány szót a Playstation 3-as verzióról, azt állítja, hogy a Sony konzolja rengeteg olyan kis extrát tartalmaz a fejlesztés szempontjából, amelyekkel mind a fejlesztők, mind a designerek remekül el tudnak szórakozni. Azt is elmondta, hogy hála a konzolban rejlő Cell processzornak, a játék világát teljes egészében olyanná tudták varázsolni, amilyennek elképzelték, nem kellett kompromisszumokat kötni a gyorsabb futási sebesség érdekében. Decker szerint az egyik legjobb dolog az irányításban rejlik: a SIXAXIS segítségével Faith mozgását teljesen egyedivé varázsolhatták, például a csöveken való egyensúlyozás nagyon élvezetes tud lenni a kontrollerrel. Prezentációja vége felé említette, hogy nem kell majd igazán nagy különbségeket keresnünk a két különböző konzolra készült verzió között, mert a DICE fejlesztői mindkét platformra egy tökéletes játékot terveznek, ismerik mindkét gép erősségeit és gyengéit egyaránt. Szerintük egyik platform sem jobb a másiknál, csupán mások. Ezenkívül az is kiderült, hogy mindkét verzió 720p felbontásban fut majd az 1080p helyett, de az úriember szerint csodálatos látványra számíthatunk majd az év végére tervezett megjelenéskor, mindhárom platformon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.