Nagyon úgy tűnik, hogy a jövőben egyetlen óriási cég fogja uralni a világot, és ez nem más lesz, mint a Google. A keresőóriás előtt nyitott a játékpiac.
Nagyon úgy tűnik, hogy a jövőben egyetlen óriási cég fogja uralni a világot, és ez nem más lesz, mint a Google. A keresőóriás előtt nyitott a játékpiac.
A Google most júliusban indította el Playstation Home és a Second Life alapokon nyugvó közösségi online játékát, a Livelyt. Hamarosan startol az AdSense for Games is, mely reklámokkal fogja elárasztani a játékainkat, plusz dollárokhoz juttatva így nem csak önmagát, de a kiadót, és a felhasználókat is.
A sor azonban még nem ért véget, könnyen meglehet, hogy játékfejlesztő és kiadó is válthat a Googleből. Piackutatók szerint a cég két játékos csoportot célozhat meg, a 35 év feletti, arcade és casual stílust kedvelő nőket, illetve a 35 év alatti hardcore gamer férfiakat. Nem lenne elképzelhetetlen például egy Google Earth motorral működő repülőszimulátor, vagy egy Google Maps Street Viewt használó kémkedős akció sem - ha már a meglévő technikákat vesszük alapul.
Sok más egyéb mellett a Steam-szerű online játékforgalmazó piac is nyitva állhat a Google előtt. Gondoljunk csak bele, elég egy lekérdezés a nagy keresőadatbázisból, és máris tudják, hogy mikor milyen játékok után fut a gamer társadalom. Ezek után nincs más dolguk, mint az első találati helyre tenni a saját szolgáltatásukat, és mehet is a biznisz. A játékipar jelenleg 18 milliárd dolláros üzlet - oly sok más piac után miért ne épp ezt rohamozná meg legközelebb a Google?
A Google most júliusban indította el Playstation Home és a Second Life alapokon nyugvó közösségi online játékát, a Livelyt. Hamarosan startol az AdSense for Games is, mely reklámokkal fogja elárasztani a játékainkat, plusz dollárokhoz juttatva így nem csak önmagát, de a kiadót, és a felhasználókat is.
A sor azonban még nem ért véget, könnyen meglehet, hogy játékfejlesztő és kiadó is válthat a Googleből. Piackutatók szerint a cég két játékos csoportot célozhat meg, a 35 év feletti, arcade és casual stílust kedvelő nőket, illetve a 35 év alatti hardcore gamer férfiakat. Nem lenne elképzelhetetlen például egy Google Earth motorral működő repülőszimulátor, vagy egy Google Maps Street Viewt használó kémkedős akció sem - ha már a meglévő technikákat vesszük alapul.
Sok más egyéb mellett a Steam-szerű online játékforgalmazó piac is nyitva állhat a Google előtt. Gondoljunk csak bele, elég egy lekérdezés a nagy keresőadatbázisból, és máris tudják, hogy mikor milyen játékok után fut a gamer társadalom. Ezek után nincs más dolguk, mint az első találati helyre tenni a saját szolgáltatásukat, és mehet is a biznisz. A játékipar jelenleg 18 milliárd dolláros üzlet - oly sok más piac után miért ne épp ezt rohamozná meg legközelebb a Google?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.