Sokat nyilatkozik mostanság Peter Molyneux az egyes platformok jövőjével kapcsolatban: a mester legutóbb a PC-s ipar kilátástalanságáról beszélt.
Sokat nyilatkozik mostanság Peter Molyneux az egyes platformok jövőjével kapcsolatban: a mester legutóbb a PC-s ipar kilátástalanságáról beszélt.
"Elnézve a jelenlegi a PC-s piacot, a számítógépes játék jövője nagy bajban van. Alig van PC-s megjelenés, s ha néha érkezik is egy-egy gyöngyszem, mint például a Crysis vagy a Blizzard játékai, az egész ipart akkor is a Sims és a World of Warcraft uralja" - nyilatkozta nemrégiben a Fable folytatásán ügyködő mester.
Persze mire volna jó az idén megalapított PCGA (PC Gaming Alliance), ha nem az efféle vészjósló gyászbeszédek megcáfolására? A Microsoft, az Intel, az AMD, az Nvidia, a Dell, az Acer, az Activision, az Epic Games és a Razer szövetségének célja, hogy segítse a PC-s játékipart, így a minap egy hivatalos levélben válaszolt az úriembernek:
"Nagyra tartjuk Peter Molyneux munkásságát, de mi úgy gondoljuk, hogy téved a PC-s ipar helyzetét és jövőjét illetően. Egy augusztusban megjelent kutatásunk szerint a PC jelenleg is a világ vezető játékplatformja, a piac pedig a maga 10,7 milliárd dolláros bevételével erősebb, mint valaha. Számos nagyobb cím jelent meg az utóbbi időben PC-re, így például az Age of Conan, a Warhammer Online vagy a Spore, illetve rengeteg kisebb figyelmet kapó játék érkezik, melyek felhívják magukra a közönség figyelmét a konzolos rajongótábor mellett. S bár rengeteg AAA-s cím készül jelenleg is számítógépre, egy ipar sikerességét nem csupán az ilyen címek mennyiségében lehet mérni." Igazi, ami igaz - ez így van, a srácok valószínűleg nem a levegőbe beszéltek.
Persze mire volna jó az idén megalapított PCGA (PC Gaming Alliance), ha nem az efféle vészjósló gyászbeszédek megcáfolására? A Microsoft, az Intel, az AMD, az Nvidia, a Dell, az Acer, az Activision, az Epic Games és a Razer szövetségének célja, hogy segítse a PC-s játékipart, így a minap egy hivatalos levélben válaszolt az úriembernek:
"Nagyra tartjuk Peter Molyneux munkásságát, de mi úgy gondoljuk, hogy téved a PC-s ipar helyzetét és jövőjét illetően. Egy augusztusban megjelent kutatásunk szerint a PC jelenleg is a világ vezető játékplatformja, a piac pedig a maga 10,7 milliárd dolláros bevételével erősebb, mint valaha. Számos nagyobb cím jelent meg az utóbbi időben PC-re, így például az Age of Conan, a Warhammer Online vagy a Spore, illetve rengeteg kisebb figyelmet kapó játék érkezik, melyek felhívják magukra a közönség figyelmét a konzolos rajongótábor mellett. S bár rengeteg AAA-s cím készül jelenleg is számítógépre, egy ipar sikerességét nem csupán az ilyen címek mennyiségében lehet mérni." Igazi, ami igaz - ez így van, a srácok valószínűleg nem a levegőbe beszéltek.
Mer' ugye kik vásárolnak PC-t? A cégek, és a gamer-ek. A sima "otthoni" felhasználók MacOs-t, már akinek van egy kis sütnivalója.
És még csak az sem igaz hogy nem vesznek játékokat az emberek!
Én ami kell nekem azt szeretem megvenni, és nem töltögetek gányolt fosokat mindenféle vírussal teli gagyi torrenoldalról!
Mindigis vettem és vennék is, de nincs mit! Nem adnak ki jót mostanság! Az UNDERCOVER-t és a GEARS of WAR-t várom ez utóbbi állítólag nem lesz PC-re, de ez megint hülyeség, mert épp ez a cikk taglalja hogy az EPIC pátyolgatja a PC-s játékipart! Tehát LESZ. Reményeim szerint! :)
Tessék gondolkozni! Amíg valami megéri anyagilag addig lesz, ha a pc-s játékipar nem érné meg, akkor nem lennének olyanok akik támogatnák (pcga), pusztán az anyagi veszteségek növelése érdekében.
aki meg töltöget az meg egy farok. nem azt modom h soha semmit de az igazi kedvenceket érdemes megvenni. nagyobb élmény.
En speciel azert tertem at konzolra,mert sokkal jobban idezi a kezdeti idoket az egesz.Mindenkinek ugyanolyan konfigja van,es legfokeppen a jatekok korul forog az egesz.Ez teremtett egy remek kozosseget is vilagszerte.
Termeszetesen nehez megfogalmazni mi is a baj a pc-vel,pc-s arcokkal,mindenkinek megvan a sajat teoriaja erre,de teny es valo,nem ugyanaz a sztori mint akar csak tiz eve volt.A jatekok minosege(leszamitva a grafikat)nem kepes meg sem kozeliteni az akkori jatekokat.Akkor mire kolt az ember szazezreket eves szinten?
Szoval a moral a picsaban van,a kerdes az,ki miatt,es miert eri ez meg nekik?
Ám ez a PCGA... szövetség, mely a játékpiac segítéséért kűzd, mi mást mondhatna, ha nem szépen hangzó statisztikai adatokat, és a pecsétet, hogy ők bizony, összefognak, és együtt és minden...
Ahogy nagyapám szokta mondani a Politikusokra:
"ÁÁ neemhiszek éémáá ezeknek"
Én veled értek 1et, A Crysis is hűűű, de mekkora bukás volt. Csak arra senki sem gondolt, hogy az nVidia bácsinak (is) rohadtul megnyomta az eladásait. Sőtt, a körül vettem én is új gépet. Szóval a hardveriparból tuti tunkolták a lét a fejlesztőknek... vagyis bocsánat a kiadónak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.