Joseph Staten, a játék rendezője árult el néhány érdekességet a GamePro magazinnak, az információkból pedig kihámozható, hogy a Halo 3: ODST egy egészen más játékstílust követel majd meg a rajongóktól. A kiegészítőben nagyobb hangsúlyt kapnak a lopakodós jelenetek, amelyek nyilván nem Splinter Cell-szerű küldetéseket takarnak, inkább arra kell gondolni, hogy érdemesebb csendben maradni, ha szeretnénk túlélni - ebben hangtompítós gépfegyverünk nyújt majd segédkezet. ODST-katonaként lemondhatunk az eddigi spéci páncélzatunkról, amely képes volt regenerálni önmagát, továbbá mozgásunk is lassabb lesz, tehát nem tudunk csak úgy elmenekülni ellenfeleink elől. Márpedig a Brute nevű lények új taktikája miatt nem jönne rosszul a nyúlcipő: ha kell csapdába csalnak majd minket és többen fognak össze ellenünk, hogy magukra is vigyázzanak. Staten szerint az ODST alapszabálya a következő: "Vigyázz, hova lépsz!" Megfogadjuk, becsszó.
Kiegészítőről lévén szó többségünk valószínűleg nem is várna többet az ODST-től néhány új karakternél és a kiegészült történetnél, ám a Bungie szerencsére nem éri be ennyivel.
Kiegészítőről lévén szó többségünk valószínűleg nem is várna többet az ODST-től néhány új karakternél és a kiegészült történetnél, ám a Bungie szerencsére nem éri be ennyivel.
De ha nekem nem hiszel nézd meg a két képet:
Halo 3: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/821/821912/halo-3-20070923025019057.jpg
GoW 2: http://www.gamerhotline.com/wp-content/uploads/2008/05/assault4.jpg
szóval lehet próbálkozni!
Mellesleg ez már jó jel és véleményem szerint hamarosan BETA nélkül is élvezhetjük a játékot
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.