A Funcom 23.3 millió dolláros veszteséggel zárta a tavalyi év negyedik negyedét, amelyből 22.8 milliót az Age of Conan gyenge teljesítményének köszönhet.
A Funcom 23.3 millió dolláros veszteséggel zárta a tavalyi év negyedik negyedét, amelyből 22.8 milliót az Age of Conan gyenge teljesítményének köszönhet.
Nehéz a World of Warcraft árnyékában élni, a legtöbb MMO-t futtató cég már nem is arra törekszik, hogy felülmúlja a Blizzard játékának 11 milliós rajongótáborát, bőven megelégszik ennek a töredékével is. A tavaly májusban debütált Age of Conan karriere szépen indult, egy hónap után már több, mint 1 millió játékossal büszkélkedhettek a Funcom munkatársai, akik rövidesen be is jelentették, hogy továbbra is szorgalmasan dolgoznak az Xbox 360-as változaton. Aztán a lelkesedés alábbhagyott: augusztusban már csak körülbelül 400 ezren játszottak a játékkal, mára pedig mintegy 100 ezerre rúghat azok száma, akik Conan világa mellett kötelezték el magukat. Bár a fejlesztők nem erősítették meg, elemzők ezt állítják. Kérdés, hogy ilyen teljesítmény mellett van-e értelme elkészíteni a konzolos verziót, illetve meddig húzza így maga a játék?
Ez a játék már senkit se érdekel
Nah, már most ha beszorzod 12-vel ezt a számot akkor kijön, hogy egy átlag WoW játékos 48000 Ft-t perkál ki a Blizzard számára.
12e Ft az egész összes kemény 1/4 ami édes kevés szerver karbantartásra és új patchek kiadására.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.