Az AT&T fogja a szervereket, a sávszélességet és a tárhelyet biztosítani a Blizzard Entertainment ebben az évben startoló MMORPG játékához. Egy ilyen játék futtatása rendkívül nagy szerverkapacitást, átviteli sebességet, és nem utolsó sorban biztonságot kíván, melyet a cég elvileg maradéktalanul képes biztosítani a World of Warcrafthoz, és a többi jövőben megjelenő Blizzard játékhoz.
Az AT&T jelenleg a WoW bétateszt alá rakta a szervereket, melyre kapásból 400.000 játékos (!) csatlakozott fel Észak-Amerikában. Elég durva szám, és mindezt beszámítva erősen gyanítom, hogy a Blizzard új programja nem csak minden eddigi eladási rekordot meg fog dönteni (melyek közül sokat így is a Blizzard tart), de egycsapásra minden idők legnépszerűbb MMORPG játékává fog válni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.