Egy a PCGames által készített interjúban Oleg Yavorsky elárulta, hogy igazak voltak a pletykák, s hogy tervben van a S.T.A.L.K.E.R. sorozat valódi folytatása.
Egy a PCGames által készített interjúban Oleg Yavorsky elárulta, hogy igazak voltak a pletykák, s hogy tervben van a S.T.A.L.K.E.R. sorozat valódi folytatása.
Az interjú nagyban a S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat játékról szól, jöjjenek hát a szaftosabb, érdekesebb részletek a beszélgetésből. A Call of Pripyatot mozgató X-Ray Engine 1.6 DirectX 10 támogatással fog érkezni, bár a fejlesztők erősen gondolkodnak a DirectX 11 használatán is.Továbbá minden küldetés előre tervezett lesz, így nem lesz szerencsénk több ismétlődő küldetéshez. A nem játékos karakterekkel való kommunikáció is többoldalú lesz, és valóságosabb viselkedést is fognak kapni a Zóna lakói. A stalkerek nappal vadásznak, járőröznek, éjszaka pedig a bázisokra visszatérve pihennek .Ismét visszatérnek a vezetők is, így akinek nincsen kedve hosszú távot lábon megtenni, az egy kisebb pénzmagért cserébe felbérelhet egy vezetőt, aki hamarabb eljuttatja a játékost A pontból B-be. Pontos megjelenési dátum a játéknak még mindig nincsen, de őszre valószínűleg már készen lesz. Most jöjjön a kis részlet az interjúból:
PCGames: "Beszéljünk egy kicsit a jövőről. Májusban olyan pletykák keltek lábra miszerint készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, a CryEngine 3.0 használatával .Ez tényleg csak pletyka? Milyen terveitek vannak a S.T.A.L.K.E.R. sorozathoz így összességében?"
Oleg: "Az nem titok, hogy folytatni szeretnénk a S.T.A.L.K.E.R. sorozat fejlesztését. Tervben van a valódi folytatás, de még túl korai részletezni. A CryEngine 3.0 használata pedig csak egy pletyka."
Az interjú nagyban a S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat játékról szól, jöjjenek hát a szaftosabb, érdekesebb részletek a beszélgetésből. A Call of Pripyatot mozgató X-Ray Engine 1.6 DirectX 10 támogatással fog érkezni, bár a fejlesztők erősen gondolkodnak a DirectX 11 használatán is.Továbbá minden küldetés előre tervezett lesz, így nem lesz szerencsénk több ismétlődő küldetéshez. A nem játékos karakterekkel való kommunikáció is többoldalú lesz, és valóságosabb viselkedést is fognak kapni a Zóna lakói. A stalkerek nappal vadásznak, járőröznek, éjszaka pedig a bázisokra visszatérve pihennek .Ismét visszatérnek a vezetők is, így akinek nincsen kedve hosszú távot lábon megtenni, az egy kisebb pénzmagért cserébe felbérelhet egy vezetőt, aki hamarabb eljuttatja a játékost A pontból B-be. Pontos megjelenési dátum a játéknak még mindig nincsen, de őszre valószínűleg már készen lesz. Most jöjjön a kis részlet az interjúból:
PCGames: "Beszéljünk egy kicsit a jövőről. Májusban olyan pletykák keltek lábra miszerint készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, a CryEngine 3.0 használatával .Ez tényleg csak pletyka? Milyen terveitek vannak a S.T.A.L.K.E.R. sorozathoz így összességében?"
Oleg: "Az nem titok, hogy folytatni szeretnénk a S.T.A.L.K.E.R. sorozat fejlesztését. Tervben van a valódi folytatás, de még túl korai részletezni. A CryEngine 3.0 használata pedig csak egy pletyka."
Mondjuk én egyszer sem gondoltam azt, hogy CryEngine-el menne a CoP. :)
De lerombolná azt a sötét, apokaliptikus hangulatot.
http://www.bit-tech.net/bits/2008/09/17/directx-11-a-look-at-what-s-coming/1
DX11 az mit tud?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.