Cliff Bleszinski egy interjú során elmesélte, hogy miért is kopaszok a Gears of War és többi Unreal Engine 3-at használó játék főhősei és egyéb szereplői.
Cliff Bleszinski egy interjú során elmesélte, hogy miért is kopaszok a Gears of War és többi Unreal Engine 3-at használó játék főhősei és egyéb szereplői.
Az Xbox 360 legismertebb játékának kitalálója, Marcus Fenix atyja elmondta, hogy miért is úgy néznek ki a katonák, ahogy. Elmondása szerint a jelenlegi technológia nagyszerűen megtudja jeleníteni a fémeket és remekül lehet játszani a fényeffektekkel is, ám a haj, az egy teljesen más kérdés. Bleszinski szerint az Unreal Engine 3 nem elég fejlett ahhoz, hogy élethű hajat készítsenek benne, viszont ez is jól áll a katonáknak. Emellett azt is megtudtuk, hogy Cliff jelenleg 5 játékon dolgozik, amelyek közül egyik a Shadow Complex, másik vélhetően a Gears of War harmadik része, s emellett van három bejelentetlen projektje is.
Az Xbox 360 legismertebb játékának kitalálója, Marcus Fenix atyja elmondta, hogy miért is úgy néznek ki a katonák, ahogy. Elmondása szerint a jelenlegi technológia nagyszerűen megtudja jeleníteni a fémeket és remekül lehet játszani a fényeffektekkel is, ám a haj, az egy teljesen más kérdés. Bleszinski szerint az Unreal Engine 3 nem elég fejlett ahhoz, hogy élethű hajat készítsenek benne, viszont ez is jól áll a katonáknak. Emellett azt is megtudtuk, hogy Cliff jelenleg 5 játékon dolgozik, amelyek közül egyik a Shadow Complex, másik vélhetően a Gears of War harmadik része, s emellett van három bejelentetlen projektje is.
Érdekes, én pont ellenkezőleg gondolom! Az hogy a karakterek milyenek, azzal nem vitatkozom, tényleg elég ocsmány pofák...dehát milyen feje legyen egy hétpróbás köztörvényes bűnözőnek, szóval szerintem ide jó lesz az a fej...
...Viszont azzal nem étrek egyet, hogy a grafika csúnya lenne! Szerintem igen is hogy szép, kidolgozott, stílusos( nézd meg az épületeket...konkrétan építészetileg kitaláltak egy stílust!!!az azért nem piti!!!)
..ráadásul szerintem az sem igaz feltétlen hogy a valóságra kell hasonlítania...mert csak a játékélmény számít és én annyira el tudok veszni ebben a játékban, hogy teljesen beleélem magam.
Szerintem nincs egyenes arányosság a valóság hű ábrázolás és a játékélmény között...sőt sokkal jobban élvezhető a kissé eltúlzott grafika!
csókolom
Engem nem is zavar hogy nem mozog a hajuk mert: 1:rövid, 2:ilyen nagy amerikai katonás játékban ahol csak óriási disznókkal tudunk lenni (xd)
ott kinek lenne egyáltalán hosszú haja a harctéren?!
Marcus se, csak leköti a buksiját, amugy ja nyilván gagyi haj megjelenítés miatt, de sztm nem olyan gáz, talán UE4 majd megoldja ezt a gondot.
És a God of War mióta U3 engine? Itt nem az volt a fő téma, hogy a katonák kopaszok, hanem az, hogy az Unreal 3 motoros karakterek kopaszok. 8)
Másrészt: HOL VANNAK KOPASZ FŐHŐSÖK???? Mindnek van haja, egy-két kivétellel... A GoW-ban is és a Rainbow6-ben is, sőt még az Unreal3-ban is, de még a Velvet Asassinban és a Wolwerine-ban is...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.