A múlt héten kaptunk néhány hivatalos forrásból származó Need for Speed: World Online képet; ezúttal a készítők a hivatalos blogban írnak a játék készületeiről.
A múlt héten kaptunk néhány hivatalos forrásból származó Need for Speed: World Online képet; ezúttal a készítők a hivatalos blogban írnak a játék készületeiről.
Ahogy azt már tudhatjátok, a World Online-ban ismét ellátogathatunk a korábbi részekben megismert Rockport és Palmont City-be, melyek a Most Wantedben és a Carbonban szerepeltek először. A World Online készítői szerint nagyszerű ötlet volt a régi területeket felidézni, ezt erősíti meg az NFSUnlimited.net, NFSCars.net fórumain olvasható rengeteg pozitív visszajelzés, ahol további klasszikus területeket, mint a Carbon Kanyont vagy az Underground 2-es Bayviewt is viszont látnának a sorozat rajongói. Az előbb említett két város (Rockport és Palmont) nem éppen a kornak megfelelő grafikát képviselik, így adja magát a kérdés, hogy az EA is tisztában van-e ezzel és mit tesz ez ügyben. Nos, mindenki megnyugodhat, a 2005-ben és 2006-ban debütált városok, hála az EA Black Box kemény munkájának új, szebb, gazdagabb külsőt kap. Erről szemléltetésképp kaptunk néhány képet is, ahol a "before" feliratú képen az eredeti, majd az "after" feliratún már a felújított formában láthatjuk ugyanazt a területet.
A készítő csapatban helyet kapott öt művész, akik hónapokat töltöttek azzal, hogy megújítsák Rockport és Palmont városát, melyek ezúttal össze vannak kötve. Ez nagyon fontos lépés volt, hiszen az EA szeretett volna egy nagy online játszóteret adni, ami mint végül kiderült, elég nehéz feladat volt. A két várost szeretnék úgy összekötni, hogy ne legyen töltés idő. Jelenleg is ezen folyik a munka, hogy a technikai korlátokat átlépve végül megvalósuljon mindez, már csak a jobb játékélmény miatt is. A másik nehézség a területek stílusa volt, hiszen Palmontra a "west coast", L.A stílus jellemző, míg Rockport inkább keleties stílusú, mint New York és Új-Anglia. Soha sem voltak szomszéd városok, így további kemény munka várt a művészekre, hogy a két eltérő stílusú város között megtalálják az összhangot. Ilyen módon kerültek ki táblák, melyeken a városok neve olvasható vagy néhány audió klip, melyek a hely eredeti történelméből idéznek, így nyújtva folyamatosságot a két város között, mindezt persze kiegészítve még néhány új híddal és úttal.
Most térjünk vissza, egy korábban már említett dologhoz: Bayview. A készítők blogjukban erősítik meg, hogy jelenleg nincs tervben, hogy Bayview helyet kap a World Online-ban, egy dolgot ugyanis megtanultak Palmontból, vagyis amikor egy olyan város kerül napsütésbe, amit eddig csak sötétben láthattunk, előkerül rengeteg dolog, amit utólag kell javítani. Összegezve, hatalmas munka lenne Bayviewt a jelenlegi igényeknek megfelelő szintre felhozni. A másik, hogy Bayview elsődlegesen PS2-re készült, míg Rockport volt az első igazi, következő generációs város - így még érthetőbb, miért is lenne nagy munka Bayview újra portolása, hiszen Ííy is rengeteg időbe került Rockportot és Palmontot még szebbé és részlet gazdagabbá varázsolni. Ez nem azt jelenti, hogy Bayview már nem kérdés, csupán egyszerűen most nem aktuális.
Végezetül a World Online csapat befejezte az első zárt bétát Tajvanon: a készítők, már izgatottan várják a reakciókat és ötleteket.
3 - Végleges verzió 2010 júniusában jelenik meg, de előtte lesz egy EUUSA béta teszt is. A mi régiónk egy a helyi igényeknek megfelelő verziót kap majd, ezért késik nálunk a tesztelés.
7 - Még nem tisztázott, a dolog teljesen. Maga az alapjáték ingyenes ez igaz. De lehetnek különleges extra tartalmak vagy szolgáltatások pénzért. Erről , hogy legyen-e ilyen még az EA sem döntött.
9 - Ha jól emlékszem a Tajvani bétánál Core 2 Duo E2180, 1GB RAM volt, olyan Carbon környéki az igénye. (..esetleg még 256MBos VGA?)
De sztem jó lesz,mert már a undercover is naon jó sztem!
am kíváncsi lennék h mennyibe fog kerülni. egyébként hatalmas ötlet volt és még várnék plusz félévet Bayviewért.
Csak jöjjön már Európába!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.