Stuart Black, a PS2/Xbox klasszikus BLACK játék atyja szerint a jelenlegi FPS-ek marhára unalmasak. Igaz, ő nem ilyen szépen fogalmazott.
Stuart Black, a PS2/Xbox klasszikus BLACK játék atyja szerint a jelenlegi FPS-ek marhára unalmasak. Ha pontosan szeretnénk idézni, akkor a következő véleményt formálta meg napjaink lövöldözős játékairól:
"Nagyon sok fedezékre épülő shooter jelent meg mostanában. De ahol az ellenfelek is aktívan használják a fedezékeket, ott neked is csak ülnöd kell valami mögött, és arra várni, hogy a rosszfiú feje felbukkanjon a másik oldalon. Felbukkan, belelősz párat a fejébe, majd visszabújik, te pedig arra vársz, hogy újra előtűnjön. Ro**dtul unalmas. Engem ezek nem fognak meg."
Stuart Black jelenleg egy be nem jelentett FPS-en dolgozik a Codemaster berkein belül, melyről valószínűleg az Offcial Xbox/Playstation Magazine következő számában rántják le a leplet.
Mondjuk, nekem nem az FPS-jatekok a kedvenceim, ezert nem is volt meg szerencsere olyannal dolgom, ami nagyon nem tetszett volna. Talan csak a Far Cry 2-o volt a kozelmultban nalam, ami szamomra vhogy unalomba fulladt.
28:a brothers in armsban van stratégia,ezért többször ujrajátszható,és mégis fps.
Mellesleg lehet írtátok, de a fedezékre épülő lövöldék tps játékok nagyrészt és nem fps. Na jó nem lovaglok ezen inkább. Mondjuk azt h unalmasok a "shooterek".
Bezzeg az MW2 :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.