Michael Pachter, a Wedbush Morgan elemzője szerint az Electronic Arts egy új módszerrel kísérletezik, mely akár a hagyományos, ingyenes demókat is leválthatná.
Michael Pachter, a Wedbush Morgan elemzője szerint az Electronic Arts egy új módszerrel kísérletezik, mely akár a hagyományos, ingyenes demókat is leválthatná.
Pachter a kiadó és a Visceral Games tájékoztatója után szállította a híreket. Állítása szerint az EA új játékai megjelenése előtt exkluzív, letölthető tartalmat lőne fel például az Xbox Live-ra vagy a PlayStation Networkre, amit a játékosok úgy 10-15 dollárért tölthetnének le - ez a fizetős DLC gyakorlatilag egy hosszú és tartalmas demóként funkcionálna majd. Ezt a megjelenést követné idővel a dobozos változat boltokba kerülése, persze attól függően, hogy a DLC hogyan szerepelt.
A terv ötletes, hiszen voltaképpen egy olcsó marketing-eszközről van szó, ami csökkenti a teljes játék sikerének kockázatait. Pachter úgy véli - ezt nem mondta biztosra -, hogy a DLC tartalma nem kerülne be a dobozos verzióba, hanem például az adott játék előzményeit dolgozná fel, így akár a végleges program megjelenése után is eladható marad. Ha minden igaz, a Battlefield 1943 az egyik előfutára volt ennek a módszernek.
Az Electronic Arts természetesen cáfolta azt az állítást, hogy felhagyna az ingyenes kipróbálható változatok kiadásával, ugyanakkor azt megjegyezte, hogy több stratégiával kísérleteznek, amik a játékok megjelenése előtt és után is friss tartalmakat biztosítanának a játékosok számára.
Pachter a kiadó és a Visceral Games tájékoztatója után szállította a híreket. Állítása szerint az EA új játékai megjelenése előtt exkluzív, letölthető tartalmat lőne fel például az Xbox Live-ra vagy a PlayStation Networkre, amit a játékosok úgy 10-15 dollárért tölthetnének le - ez a fizetős DLC gyakorlatilag egy hosszú és tartalmas demóként funkcionálna majd. Ezt a megjelenést követné idővel a dobozos változat boltokba kerülése, persze attól függően, hogy a DLC hogyan szerepelt.
A terv ötletes, hiszen voltaképpen egy olcsó marketing-eszközről van szó, ami csökkenti a teljes játék sikerének kockázatait. Pachter úgy véli - ezt nem mondta biztosra -, hogy a DLC tartalma nem kerülne be a dobozos verzióba, hanem például az adott játék előzményeit dolgozná fel, így akár a végleges program megjelenése után is eladható marad. Ha minden igaz, a Battlefield 1943 az egyik előfutára volt ennek a módszernek.
Az Electronic Arts természetesen cáfolta azt az állítást, hogy felhagyna az ingyenes kipróbálható változatok kiadásával, ugyanakkor azt megjegyezte, hogy több stratégiával kísérleteznek, amik a játékok megjelenése előtt és után is friss tartalmakat biztosítanának a játékosok számára.
asszony mondott egy jó hasonlatot :) az újságokba mellékelt parfüm minták csúfosak lennének, ha a minta helyett egy csekk lenne, majd azt befizetve küldenék postán a köpetnyi kis mintát :D
Vagy simán let*rrentezzük hogy megnézzük megérné-e befektetni XD Ha jó megveszem, ha nem akkor meg nem dobtam ki a pénzt ^^
Hamarosan eljön az a nap, amikor ezekért is pénzt fognak kérni, bár PSN-en és Live-on már vannak game videok, melyek nem ingyenesek :-)
Amúgy szerintem teljesen lényegtelen, hogy a demó ingyen van e vagy sem mert videókból, képekből, stb-ből elég sok infóhoz lehet jutni és el lehet dönteni, hogy érdemes e megvenni.
Olyan ez mint a lottó, évekig csinálod, majd ha egyszer eltalálod nagy leszel. Utána próbálkozhatsz megint évekig hogy bejöjjön.
Suffering from Mapathy? No thx! I'm recovering from it quickly!!!
Ingyen élő gyökerek
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.