Legalábbis a Heavenly Sword fejlesztői szerint a jelenlegi konzolgeneráció hardvere nem elég erős ahhoz, hogy kiemelkedő grafikát 3D-ben tudjanak renderelni.
A Heavenly Swordöt fejlesztő Ninja Theory szerint a jelenlegi konzolgeneráció hardvere nem elég erős ahhoz, hogy kiemelkedő grafikát 3D-ben tudjanak renderelni, s szerintük inkább a következő generáció megjelenésével terjedhet majd el igazán ez a technológia a játékiparban.
![](/media/PS3/heavenlysword/files/tcikk7.jpg)
"Ahhoz, hogy rendes minőségben tudjunk 3D-t renderelni, legalább 720p felbontásra és 60FPS-re van szükség szemenként, ami tehát nagyjából azt jelenti, hogy 1080p-ben 120FPS-sel kellene renderelni a hardvernek. S ilyen felbontás és képfrissítés mellett a jelenlegi generáció már csak nagyon visszafogott grafikára lenne képes." -nyilatkozták a Ninja Theory fejlesztői.
"A technológia egyelőre limitál minket, szóval most még nem fogtok olyan minőségű 3D-s játékokat látni, mint az Avatar film. De mivel minden [konzol]generáció között legalább ötszörös-tízszeres fejlődést tapasztalhatunk a számolási teljesítményben, úgy gondolom, hogy a következő generációval már semmi akadálya nem lesz a teljes 3D-s élménynek. Forradalmi játékok fognak születni."
"A technológia egyelőre limitál minket, szóval most még nem fogtok olyan minőségű 3D-s játékokat látni, mint az Avatar film. De mivel minden [konzol]generáció között legalább ötszörös-tízszeres fejlődést tapasztalhatunk a számolási teljesítményben, úgy gondolom, hogy a következő generációval már semmi akadálya nem lesz a teljes 3D-s élménynek. Forradalmi játékok fognak születni."
Amúgy ez várható volt, mármint hogy nem fogják bírni a konzolok. Elvégre kétszeres grafikai teljesítmény kell mivel mindkét szemre külön "ki kell pakolni" azt a 60fps-t.
1998-ban 2000Ft volt egy VHS egy DVD meg 10.000Ft.
2001-ben meg 100 000 Ft volt egy DVD lejátszó egy felvevő meg 750.000Ft.
A blu-ray most kezd pörögni - idehaza. Mert minőségileg durván oda*** egy fullHD tévén. Úgyhogy nem "bukás", hanem drága volt.
Az után szeretnék erről véleményt formálni, hogy láttam. A következő generáció - már ami a ps-t illeti, még jócskán odébb van.
Ők is ezt írták :D mielőtt mindenki hülye lenne olvad el és értelmezd!
720p-n 60-60 fps kell szemenként, erre írták pl egy full hd-s esetén ez 120 fps-t, 1080p-s felbontás jelent, amit renderelni léne. Nem írták hogy több kell, csak összeadták :)
Ez hülyeség, a felbontástól nem függ hogy mekkora képfrissítés kell, 720p-ben, 1080p-ben és még SD felbontásokon is 120 FPS-el kell számolni összesen, mert akkor is 60-60 képkocka másodpercenként az egyes szemeknek. Igaz, hogy 1080p-nél nagyobb a terhelés a hardveren, de akkor se függ a felbontástól a képfrissítés nagysága. Itt tulajdonképpen az a baj, hogy a gépnek gyakorlatilag duplán kell számolnia a grafikai dolgokat, ami jelentős terhelés.
(ja nem 2012ben világvége...xd)
am szerintem biztos csinálnak jó 3d-s gamet ps3ra. kz2 is lesz és úgy gondolom ha nem lehetne megoldani akkor nem is kezdtek volna bele a 3d-s dolgokba.
Ja értem én kérek elnézést :D
Majd meglátjuk... :D Amúgy nem csak az árral van probléma mint írtam maga a koncepció, plusz az hogy már így se veszik a Blu rajokat, tetszik vagy nem nem neked, se gazdagabb külhonban, se itthon bocsi, majd nyilván ez még jobban menni fog ;)
Szerintem igaza van.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.