A Ubisoft szerint azért van szükség arra, hogy a DRM-mel megvédjék a játékaikat, hogy így több pénzt fektethessenek bele a PC-s fejlesztésbe.
A Ubisoft szerint azért van szükség arra, hogy a DRM-mel megvédjék a játékaikat, hogy így több pénzt fektethessenek bele a PC-s fejlesztésbe, kreatívabb, innovatívabb anyagok születhessenek.
![](/media/X360/splintercellconviction/files/bcikk5.jpg)
Persze ők is látják mennyi panasz érkezik az online rendszerrel kapcsolatban, így alaposan a dolog fenekére néznek, s igyekeznek minél gyorsabban kalapálni rajta. A cég kreatív részlege szerint nagyon fontos a DRM, így ugyanis biztosítani tudják, hogy a komoly erőforrásokat igénylő PC-s fejlesztéseikből viszontlátnak valamit.
A következő anyag, ami a DRM védelmet használja a PC-re április 27-én megjelenő Splinter Cell: Conviction lesz, melynek X360-as változata most pénteken startolt el hivatalosan is Magyarországon.
A következő anyag, ami a DRM védelmet használja a PC-re április 27-én megjelenő Splinter Cell: Conviction lesz, melynek X360-as változata most pénteken startolt el hivatalosan is Magyarországon.
tudtommal, ha csak nincs egy év késés a két verzió között, a konzolos és a pécés verziók szinte teljesen ugyanazok.
ott kezdődne a kreativitás hogy vmi pluszt adnak hozzá a késés fejében, gondolok itt plusz tartalomra, nem pedig "védelemre".
szerintem talán inkább azt akarta mondani, hogy:
azért van szükség a védelemre, hogy egyáltalán kiadjuk a játékokat. igy kivánunk a warez ellen fellépni, mely (elvileg) sok pénzt húz ki a zsebünkből. ennyi.
És végül is ott a pont, aki akarja feltöri, így megint csak a legálba tolni vágyok, esetleg net nélküliek szopnak...
Ott a CoD amit még kreatívnak se mondanék, csak simán minőségi veszik is, vagy konzolon a GoW, ami már kreatív volt, és nem is csak a warez miatt volt liveon sokáig legnépszerűbb multi.
Ronda világban élünk, és ugyan marha jól hagzik adjatok pénzt jobb játékot adunk ki, csak éppen más fejlesztő a járhatóbb utat választja, minőségi játékot adok ki, és lesz is belőle pénzem....
Amúgy Uborka szerintem pc-s oltja ezzel, mert konzolon elég minőségi stuffokat nyomat, veszik is szerintem mint a cukrot
Én legalábbis nem vettem észre, hogy a PC-s AC2 kreatívabb lenne, mint a konzolos. :P
Ezt elmondva, én is DRM ellenes vagyok. Felőlem azt raknak a játékba amit akarnak, elviselem míg nem zavar játszás közben. De az UBI ezzel túl messzire ment.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.