Szomorú hírre ébredtünk, a Square Enix hivatalosan is megerősítette, hogy több stúdiójánál leépítéseket tervez, az Eidos Hungary-t pedig végleg bezárja.
Szomorú hírre ébredtünk, a Square Enix hivatalosan is megerősítette, hogy több stúdiójánál leépítéseket tervez, az Eidos Hungary-t pedig végleg bezárja.
Phil Rogers, a Square Enix Europe vezérigazgatója erősítette meg a korábbi rossz híreket, így többek között az Eidos Hungary bezárását is, amiről már októberben döntöttek az illetékesek. Rogers szerint a valós idejű stratégiák piacán keményen kell küzdeni az első helyért, ők pedig nem feltétlenül itt szeretnének befutni, ezért húzta le a rolót a néhai Mithis Entertainment, s ezért nem folytatódik a Battlestations-sorozat.
Komoly átalakításon esett át a Championship Manager-sorozatot jegyző Beautiful Game Studios is: a londoni csapatot alaposan leépítették, s inkább Sanghajban állítottak fel egy programozó alakulatot. Ennek ellenére a Beautiful működőképes marad, a jövőben inkább dizájnfeladatokat szánnak nekik, ami állítólag a focimenedzser-szériának is használni fog. Leépítések történtek a koppenhágai IO Interactive-nál is. A pletykák szerint 35 embert tettek lapátra, mert egyszerűen feleslegessé váltak: Rogers szerint a dánok az elmúlt két évben nagyon sok projekten dolgoztak, azóta viszont visszavettek a tempóból, így nincs szükség annyi emberre. A vezérigazgató azt is elmondta, hogy az IO még így is rendelkezik annyi kapacitással, hogy több játékot tudjon egyszerre fejleszteni.
A kérdésre, hogy lehet-e számítani további leépítésekre, Rogers pozitívan válaszolt. Elmondása szerint remélhetőleg nem, de a gazdasági helyzet miatt nem zárta ki ennek az esélyét.
Komoly átalakításon esett át a Championship Manager-sorozatot jegyző Beautiful Game Studios is: a londoni csapatot alaposan leépítették, s inkább Sanghajban állítottak fel egy programozó alakulatot. Ennek ellenére a Beautiful működőképes marad, a jövőben inkább dizájnfeladatokat szánnak nekik, ami állítólag a focimenedzser-szériának is használni fog. Leépítések történtek a koppenhágai IO Interactive-nál is. A pletykák szerint 35 embert tettek lapátra, mert egyszerűen feleslegessé váltak: Rogers szerint a dánok az elmúlt két évben nagyon sok projekten dolgoztak, azóta viszont visszavettek a tempóból, így nincs szükség annyi emberre. A vezérigazgató azt is elmondta, hogy az IO még így is rendelkezik annyi kapacitással, hogy több játékot tudjon egyszerre fejleszteni.
A kérdésre, hogy lehet-e számítani további leépítésekre, Rogers pozitívan válaszolt. Elmondása szerint remélhetőleg nem, de a gazdasági helyzet miatt nem zárta ki ennek az esélyét.
Az elsőségről: Rogers nyilvánvalóan piaci pozícióra utalt, ő egy vezérigazgató, nem érdekli, hogy milyen a játék, dőljön a pénz. :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.