Jó lenne már aludni, ugye? Meghiszem azt, de hát nincs mit tenni, ha a Ubisoftról van szó, illik virrasztani egy picit tovább - mondjuk, úgy hajnali két óráig!
3:30 - This is it! Így zárult a Ubisoft konferenciája. Azt hiszem, meglepetésből itt volt azért, és bár nem fog mindenkinek egyöntetűen tetszeni a felhozatal, azért mindenképpen érdekes játékokat láttunk. Most lefekszünk, alszunk pár órát, holnap jövünk az új blogokkal, a hírekkel, galériákkal és videókkal! Maradjatok velünk!
3:26 - MICHAEL JACKSONOS TÁNCJÁTÉK! Erre valószínűleg még jobban kapnak majd az emberek, mint a Just Dance-re.
3:24 - Leleplezték a Maniaplanet nevű kezdeményezést, amely a Trackmania felhasználók által generált tartalmakon alapszik majd. Az új projekt kapcsán készül a Trackmania 2, a Shootmania és a Questmania.
3:22 - Így váljon valóra minden álmunk ÚJ RAYMANT mutattak be. A Rayman: Origins Michel Ancel bábáskodása alatt készül, kicsit elüt az eddig részektől, viszont varázslatosan fest!
3:16 - A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot lép a színpadra. Három új projektet fog leleplezni. Az első az El Chahi közreműködésével készülő Project Dust. Iszonyatosan hangulatos darab, jövő tavasszal érkezik.
3:12 - Az új résszel visszatérnek a gyökerekhez, nem véletlen, hogy visszahozzák ezeket a szereplőket is. A játék San Franciscóban fog játszódni, a gameplay trailer alapján nem tűnik rossznak. A bejárható város hatalmas, a tempó gyors, reméljük a tartalomra sem lesz panasz.
3:08 - Driver-szagot érzünk a levegőben, és nem csalt a szimatunk. Az első látványosabb trailert vetítették le, Tanner jellemzően szemből vette üldözőbe ellenfelét, Jerichot.
3:01 - Bejött, itt a gameplay anyag. Elhagyatott tengerparton járunk valamikor a jövőben (de "hamarabb, mint gondolnánk"), a látvány büntetős, a játékmenet pedig szintúgy. Az új kütyük tényleg nagyon meggyőzőek, a láthatatlanná válás lehetősége visz némi színt a lopakodásba is, négyünk összehangolt támadásával nincs lehetetlen előttünk. Elképesztő! A jelenet heves tűzpárbajba torkollik. A játék már kipróbálható a héten, lesz 3D-s megjelenítés is.
2:59 - Ghost Recon: Future Soldier trailer következik. A CG előzetesben az új kütyüket veszik sorra a rendezők, majd a végén az osztag összes tagja láthatatlanná válik. Hatásos. Megjöttek a készítők is, reméljük, lesz valami gameplay anyag is.
2:55 - Folytatódik a Raving Rabbids, a Travel in Time-ban a vérnyulak ezúttal visszamennek az időben és végigjárják a történelmet. A traileren szakadok, de a játék nem tud érdekelni. Rayman 4-et ide, és akkor megegyezünk! A játék megint Wii-exkluzív lesz.
2:49 - Tudtuk, hogy ez sül ki belőle, Kinectes játékok következnek, elsőként a Motion Sports, ami tulajdonképpen ugyanolyan, mint a Wii Sports, csak itt ugye a játékos a kontroller. Utána Your Shape: Fitness Evolved jön, de ezt már kitárgyaltuk a Microsoft-konferencián. Ugorjunk.
2:45 - Neves dizájnerek beszélnek az új játékirányítási megközelítésről, miszerint mi mindenre tudjuk használni a testünket és az elménket - innen a szlogen: Games Can You Feel.
2:40 - Innergy bemutató jön. A játékhoz egy pulzusérzékelő jár: a játékos levegőt vesz és kifújja, mint a doktornéninél, közben mindezt úgy teszi, hogy a kék kis bigyót egy hullámzó útvonalon tartsa. A háttérben lélekmelengető zene szól, szóval ez egy nagyon egészséges játéknak tűnik, energiagyűjtéshez ajánlják. Ez a vöröshajú gyerek beszélt róla, ki nem néztük volna belőle:
2:32 - Megrendezett jelenet: McHale-t hangos zene szakítja félbe, egy rakás ember lövöldöz egymásra a színházteremben. Game Over, mi lehetett ez? A BattleTag bemutatója következik, amely tulajdonképpen egy lasertag-játék lesz. Nem a konzolok előtt kell ülni, a játékosok szaladgálhatnak, a kezükben egy spéci pisztoly lesz, a mellkasukon pedig a találatot érzékelő kiegészítő. A konzol a játékmester szerepét tölti be, számolja a találatokat, visszaszámol és hasonlók. Ökörség, de nekünk tetszik. Legfeljebb nyolcan játszhatnak a játékkal, négyes csapatokban. Videogame in real life. Ijesztő, még a pisztolyok is hangot adnak ki.
2:25 - Demó következik, a fejlesztésnél az volt a cél, hogy a játékosok azt csináljanak, amit csak akarnak. Mint egy játszótéren. A játék egyáltalán nem olyan realisztikus, mint például a Skate, de úgy tűnik, nem is ez a volt a lényeg a játék kitalálásakor. Érdekesség, hogy eleinte minden Saboteur-ösen fekete-fehér (a történet szerint "ellopták a szórakozást a világból"), és mi a deszkázásunkkal tudjuk visszaállítani az eredeti színes környezetet. Kvázi mindenhol járt már a játékos, csak a földön nem. A fejlesztők annyira viccesre vették a figurát, hogy a korábbi Tony Hawk címekre emlékezet minket a játék.
2:20 - Shaun White's Skateboarding bemutató következik. Ütős rockmuzsika szól, de alaposan meglepett bennünket, hogy Shaun White ilyen kisnövésű. A kolléga eddig elsősorban a snowboardos játékairól ismert gamer berkekben, pedig ő profi gördeszkás is. Magától értetődő, hogy két snowboard-cím után a Ubisofttal vág neki a deszkás játékának is.
2:17 - Elsőként támadj és gyorsan - továbbra is ez a játékmenet kulcsa. Némi kardpárbaj következik, a lófarokba kötött hajú Ezio diszkréten le is puffant néhány őrt. Az ellenfelek mesterséges intelligenciája a fejlesztők szerint agresszívebb, mint korábban. Vágás: a testvériség felemelkedik, az amfiteátrum romjain sorakoznak fel. A játékot a héten multiplayer módban is ki lehet végre próbálni.
2:14 - Az első gameplay jelenetek! Az azóta legendává vált Ezio rejtekhelyét megtámadják, hősünknek lóháton kell menekülnie. Feltűnően sok a scriptelt jelenet, de ezek csak a hangulatot befolyásolják, mégpedig pozitív irányba. Ágyút töltünk, szembeszállunk az ostromlókkal!
2:11 - A videótól már akkor is libabőröztünk: a tizenhatodik századi Róma, a templomosok és az asszasszinok között éleződő feszültség a letaglózza a nézőt. Drámai.
2:07- A felkonferálás Paul McHale feladata, utána Assassin's Creed: Brotherhood előzetes következik. A koncepciós rajzok összevágásából készített nyúlfarknyi videó után jön a ma már korábban kiszivárgott CG animáció, amit feltehetően megint a magyar Digic Pictures készített.
2:01 - Rögtön a Rez alkotója, Tetsuya Mizuguchi kezdi - a már előre beígért - bemutatóját. A Child of Eden nagyon látványos, igazi színorgiát látunk a kivetítőn. A játékot a kezével vezérli, ergo Kinectes címről van szó.
2:00 - Nem is késik, percre pontosan kezdenek a franciák!
1:56 - Holnap, azaz ma Új-Zéland-Szlovákia, Elefántcsontpart-Portugália, Brazília-Koreai NDK meccsek lesznek, kár lenne kihagyni, úgyhogy remélhetőleg nem csúszik sokat a show.
1:52 - A Ubisoft konferenciával rendre megjárja az európai közönség, a srácok műsora az öreg kontinens órái szerint már tavaly is hajnalra esett, ráadásul akkor nem is sikerült túl jól. Idén jónak ígérkezik, igaz, hasonló várakozásokkal álltunk a Microsoft és az Electronic Arts showja elé is.
1:46 - Hamarosan kezdetét veszi a Ubisoft konferenciája is. Ha eddig kibírtad ébren, most már nem érdemes lefeküdnöd, aki pedig délelőtt, frissen olvassa mindezt, gondoljon jó szívvel azokra, akik nem aludtak, hanem inkább videóztak, diskuráltak a francia cég új játékairól.
3:26 - MICHAEL JACKSONOS TÁNCJÁTÉK! Erre valószínűleg még jobban kapnak majd az emberek, mint a Just Dance-re.
3:24 - Leleplezték a Maniaplanet nevű kezdeményezést, amely a Trackmania felhasználók által generált tartalmakon alapszik majd. Az új projekt kapcsán készül a Trackmania 2, a Shootmania és a Questmania.
3:22 - Így váljon valóra minden álmunk ÚJ RAYMANT mutattak be. A Rayman: Origins Michel Ancel bábáskodása alatt készül, kicsit elüt az eddig részektől, viszont varázslatosan fest!
3:16 - A Ubisoft vezérigazgatója, Yves Guillemot lép a színpadra. Három új projektet fog leleplezni. Az első az El Chahi közreműködésével készülő Project Dust. Iszonyatosan hangulatos darab, jövő tavasszal érkezik.
3:12 - Az új résszel visszatérnek a gyökerekhez, nem véletlen, hogy visszahozzák ezeket a szereplőket is. A játék San Franciscóban fog játszódni, a gameplay trailer alapján nem tűnik rossznak. A bejárható város hatalmas, a tempó gyors, reméljük a tartalomra sem lesz panasz.
3:08 - Driver-szagot érzünk a levegőben, és nem csalt a szimatunk. Az első látványosabb trailert vetítették le, Tanner jellemzően szemből vette üldözőbe ellenfelét, Jerichot.
3:01 - Bejött, itt a gameplay anyag. Elhagyatott tengerparton járunk valamikor a jövőben (de "hamarabb, mint gondolnánk"), a látvány büntetős, a játékmenet pedig szintúgy. Az új kütyük tényleg nagyon meggyőzőek, a láthatatlanná válás lehetősége visz némi színt a lopakodásba is, négyünk összehangolt támadásával nincs lehetetlen előttünk. Elképesztő! A jelenet heves tűzpárbajba torkollik. A játék már kipróbálható a héten, lesz 3D-s megjelenítés is.
2:59 - Ghost Recon: Future Soldier trailer következik. A CG előzetesben az új kütyüket veszik sorra a rendezők, majd a végén az osztag összes tagja láthatatlanná válik. Hatásos. Megjöttek a készítők is, reméljük, lesz valami gameplay anyag is.
2:55 - Folytatódik a Raving Rabbids, a Travel in Time-ban a vérnyulak ezúttal visszamennek az időben és végigjárják a történelmet. A traileren szakadok, de a játék nem tud érdekelni. Rayman 4-et ide, és akkor megegyezünk! A játék megint Wii-exkluzív lesz.
2:49 - Tudtuk, hogy ez sül ki belőle, Kinectes játékok következnek, elsőként a Motion Sports, ami tulajdonképpen ugyanolyan, mint a Wii Sports, csak itt ugye a játékos a kontroller. Utána Your Shape: Fitness Evolved jön, de ezt már kitárgyaltuk a Microsoft-konferencián. Ugorjunk.
2:45 - Neves dizájnerek beszélnek az új játékirányítási megközelítésről, miszerint mi mindenre tudjuk használni a testünket és az elménket - innen a szlogen: Games Can You Feel.
2:40 - Innergy bemutató jön. A játékhoz egy pulzusérzékelő jár: a játékos levegőt vesz és kifújja, mint a doktornéninél, közben mindezt úgy teszi, hogy a kék kis bigyót egy hullámzó útvonalon tartsa. A háttérben lélekmelengető zene szól, szóval ez egy nagyon egészséges játéknak tűnik, energiagyűjtéshez ajánlják. Ez a vöröshajú gyerek beszélt róla, ki nem néztük volna belőle:
2:32 - Megrendezett jelenet: McHale-t hangos zene szakítja félbe, egy rakás ember lövöldöz egymásra a színházteremben. Game Over, mi lehetett ez? A BattleTag bemutatója következik, amely tulajdonképpen egy lasertag-játék lesz. Nem a konzolok előtt kell ülni, a játékosok szaladgálhatnak, a kezükben egy spéci pisztoly lesz, a mellkasukon pedig a találatot érzékelő kiegészítő. A konzol a játékmester szerepét tölti be, számolja a találatokat, visszaszámol és hasonlók. Ökörség, de nekünk tetszik. Legfeljebb nyolcan játszhatnak a játékkal, négyes csapatokban. Videogame in real life. Ijesztő, még a pisztolyok is hangot adnak ki.
2:25 - Demó következik, a fejlesztésnél az volt a cél, hogy a játékosok azt csináljanak, amit csak akarnak. Mint egy játszótéren. A játék egyáltalán nem olyan realisztikus, mint például a Skate, de úgy tűnik, nem is ez a volt a lényeg a játék kitalálásakor. Érdekesség, hogy eleinte minden Saboteur-ösen fekete-fehér (a történet szerint "ellopták a szórakozást a világból"), és mi a deszkázásunkkal tudjuk visszaállítani az eredeti színes környezetet. Kvázi mindenhol járt már a játékos, csak a földön nem. A fejlesztők annyira viccesre vették a figurát, hogy a korábbi Tony Hawk címekre emlékezet minket a játék.
2:20 - Shaun White's Skateboarding bemutató következik. Ütős rockmuzsika szól, de alaposan meglepett bennünket, hogy Shaun White ilyen kisnövésű. A kolléga eddig elsősorban a snowboardos játékairól ismert gamer berkekben, pedig ő profi gördeszkás is. Magától értetődő, hogy két snowboard-cím után a Ubisofttal vág neki a deszkás játékának is.
2:17 - Elsőként támadj és gyorsan - továbbra is ez a játékmenet kulcsa. Némi kardpárbaj következik, a lófarokba kötött hajú Ezio diszkréten le is puffant néhány őrt. Az ellenfelek mesterséges intelligenciája a fejlesztők szerint agresszívebb, mint korábban. Vágás: a testvériség felemelkedik, az amfiteátrum romjain sorakoznak fel. A játékot a héten multiplayer módban is ki lehet végre próbálni.
2:14 - Az első gameplay jelenetek! Az azóta legendává vált Ezio rejtekhelyét megtámadják, hősünknek lóháton kell menekülnie. Feltűnően sok a scriptelt jelenet, de ezek csak a hangulatot befolyásolják, mégpedig pozitív irányba. Ágyút töltünk, szembeszállunk az ostromlókkal!
2:11 - A videótól már akkor is libabőröztünk: a tizenhatodik századi Róma, a templomosok és az asszasszinok között éleződő feszültség a letaglózza a nézőt. Drámai.
2:07- A felkonferálás Paul McHale feladata, utána Assassin's Creed: Brotherhood előzetes következik. A koncepciós rajzok összevágásából készített nyúlfarknyi videó után jön a ma már korábban kiszivárgott CG animáció, amit feltehetően megint a magyar Digic Pictures készített.
2:01 - Rögtön a Rez alkotója, Tetsuya Mizuguchi kezdi - a már előre beígért - bemutatóját. A Child of Eden nagyon látványos, igazi színorgiát látunk a kivetítőn. A játékot a kezével vezérli, ergo Kinectes címről van szó.
2:00 - Nem is késik, percre pontosan kezdenek a franciák!
1:56 - Holnap, azaz ma Új-Zéland-Szlovákia, Elefántcsontpart-Portugália, Brazília-Koreai NDK meccsek lesznek, kár lenne kihagyni, úgyhogy remélhetőleg nem csúszik sokat a show.
1:52 - A Ubisoft konferenciával rendre megjárja az európai közönség, a srácok műsora az öreg kontinens órái szerint már tavaly is hajnalra esett, ráadásul akkor nem is sikerült túl jól. Idén jónak ígérkezik, igaz, hasonló várakozásokkal álltunk a Microsoft és az Electronic Arts showja elé is.
1:46 - Hamarosan kezdetét veszi a Ubisoft konferenciája is. Ha eddig kibírtad ébren, most már nem érdemes lefeküdnöd, aki pedig délelőtt, frissen olvassa mindezt, gondoljon jó szívvel azokra, akik nem aludtak, hanem inkább videóztak, diskuráltak a francia cég új játékairól.
Sajna az I am alive-ról semmi hír :(
Nagyon nagyon jónak kell lennie ha még driver fanokra építik a dolgot különben kuka...
hát mit mondjak?nem volt valami hű de jó....
AC,Ghost Recon meg a Driver ami érdekel de más nem is volt itt igazán.
de ha jol megcsinálják porgosebb lehet a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.