Ahogy a Nintendo 3DS is magáénak tudhat egy-két ütős fícsört, mint például az iPhone-éhoz hasonló gyorsulásmérőt és mozgásérzékelőt: egyes játékokat akár a konzol megdöntésével is irányíthatunk majd, igaz, eddig nem hallottunk bejelentéseket arra vonatkozóan, hogy mely programok használják ki ezt a lehetőséget.
Nos úgy néz ki, a 3DS-es Dead or Alive kifogja, mégpedig nem is hétköznapi módon: a kiadó Tecmo szóvivője szerint a játékosok a mozgásérzékeléssel például heves himbálózásra bírhatják a verekedős játék bombázóinak méretesre nőtt kebleit. A Team Ninja egyébként nem először süti el ezt a poént: hasonló hatás elérésére a PS3-as Ninja Gaiden Sigma 2-ben is volt lehetőség.
én is utálom a kinect nevét :@
Amugy beteg a mozgásérzékelő ilyen fajta kihasználása, de azért tetszik :P
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.