Habár az év elején megjelent Dark Void nem aratott osztatlan sikert sem a vásárlók, sem a kritikusok körében, ez még sem szegte az Airtight Games kedvét.
Habár az év elején megjelent Dark Void nem aratott osztatlan sikert sem a vásárlók, sem a kritikusok körében, ez még sem szegte az Airtight Games kedvét. Most kiszivárgott információk szerint egy listavezető kiadónak készítenek egy abszolút sikervárományos AAA játékot. Legalábbis a stúdió friss állás-ajánlataiból ez derül ki.
A washingtoni székhelyű brigád többek között pályatervezőket keres "egyedi projectük" számára, amely a külső nézetes, lövöldözős játékok sorát fogja öregbíteni, a mozgatásért pedig az Unreal Engine 3.0 felel majd, ugyanaz, ami a Dark Voidban is dübörgött.
A sikeres pályázótól elvárják, hogy betartsa az elvárt határidőket, és értsen a TPS-ekhez és a tűzharcokon alapuló játékok megfelelő minőségű megvalósításához. Nem holmi másodrangú kiadó gondozásában, hiszen a határidőket a piacvezető nyugati társaságok kíméletlenül betartatják.
Az Airtight Games legvalamirevalóbb címe eddig az előző generációs Xbox-ra készített MechAssault és MechCommander volt, így reménykedhetünk benne, hogy újra a félháztömbnyi robotok fémdobozaiba bújhatunk bele.
A washingtoni székhelyű brigád többek között pályatervezőket keres "egyedi projectük" számára, amely a külső nézetes, lövöldözős játékok sorát fogja öregbíteni, a mozgatásért pedig az Unreal Engine 3.0 felel majd, ugyanaz, ami a Dark Voidban is dübörgött.
A sikeres pályázótól elvárják, hogy betartsa az elvárt határidőket, és értsen a TPS-ekhez és a tűzharcokon alapuló játékok megfelelő minőségű megvalósításához. Nem holmi másodrangú kiadó gondozásában, hiszen a határidőket a piacvezető nyugati társaságok kíméletlenül betartatják.
Az Airtight Games legvalamirevalóbb címe eddig az előző generációs Xbox-ra készített MechAssault és MechCommander volt, így reménykedhetünk benne, hogy újra a félháztömbnyi robotok fémdobozaiba bújhatunk bele.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.