Shinji Mikami a Bayonettához hasonlóan a Vanquish-be is beletesz egy szuperkönnyű módot, ahol még céloznunk sem kell, csak menni előre, és húzni a ravaszt.
Shinji Mikami nagymester a Bayonetta fejlesztése közben már rájött arra, mennyire fontos egy, a könnyű szintnél is könnyebb nehézség alkalmazása a játékokban. Ezért a Vanquish is kap egy szuperkönnyű üzemmódot.
A nehézségi szint neve Casual Automatic, és ha ezt választjuk, akkor a játék magától céloz, nekünk csak menni kell előre, és húzni a ravaszt. Mikami szerint mindez mégsem rombolja le teljesen a játékélményt, a Vanquish tempója ugyanis olyan gyors, hogy még így sem lesz időnk unatkozásra.
Aki komolyabb kihívásra vágyik az emellett még három fokozat közül választhat: a Casual szintén nem túl nehéz, a Normal már alakul, a Hard pedig szépen odapakol majd a legkomolyabb shooter rajongóknak is.
Aki komolyabb kihívásra vágyik az emellett még három fokozat közül választhat: a Casual szintén nem túl nehéz, a Normal már alakul, a Hard pedig szépen odapakol majd a legkomolyabb shooter rajongóknak is.
azzal NAGYON elbasznák
Ellentétben a játékkal...:(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.