Az e havi GamesTM-ben a Criterion dizájnere Craig Sullivan felfedte, hogy miután befejezték a Burnout 2-t, a csapat kapcsolatba lépett az EA Canadával az előbb említett NFS játékról. Végül miért nem készült el?
A Criterionos Alex Ward szerint, ez azért volt, mert az adott helyzetben a csapat nem volt hajlandó elkészíteni a C64-es Skate or Die folytatását, mely egy titkos játék volt, aminek a fejlesztését elvállalta volna az EA megbízásából:
"Találkozóra hívtuk az EA-s srácokat, hogy elmondjuk nekik, nem készítjuk el a játékot, erre ők teljesen megőrültek, perrel fenyegettek minket, hogy kitesznek az üzletből... sok volt a düh és a frusztráció. Majd kaptunk egy hívást a Need for Speed-es srácoktól, akik azt mondták 'fiúk, mi nem tudunk veletek együtt dolgozni soha többé; csak egyszerűen odébb álltatok, ami a Ti szégyenetek, így nincs miről beszélnünk veletek.' Emlékszem amikor visszamentem az íróasztalomhoz, a számítógépem volt egy EA nevű mappa, majd a törlésére kattintottam. Sokat tanultunk arról, miként is kell elkészíteni egy játékot."
Majd a csapat lehetőséget kapott, hogy elkészítse a Burnout következő részét, most pedig elkészíthetik az első Need for Speed játékukat a Hot Pursuitot, mely idén ősszel jelenik meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.