Az új trailerben és képeken jól látszik, amint a főhős mészárszéket rendez a rondaságok serege társaságában, sőt egy hatalmas isteni valami is feltűnik, hogy kokit adjon a kollégának - érdemes végignézni a médiaanyagokat, a készítők nem aprózták el a méreteket!
A PlayStation 3-ra é az Xbox 360-ra készülő Asura's Wrath alatt az Unreal Engine 3 fut majd, és igen impozáns karakterek sorakoztak fel a projekt mögött: a rendezést Seiji Shimoda vállalta, a fejlesztést Hiroshi Matsuyama vezeti, míg a producer Keiji Inafune lesz. A megjelenési dátum még nem tisztázott, és egyelőre további részletekkel sem láttak el bennünket a készítők.
De ezeken kívül nincs más gém a számomra, mi jobban tükrözné az önfeledd szorakozás fogalmát, amikor már már azért kell abbahagyni a gémelést, mert szét görcsöktem az összes hasfalam, és kinoban már azt fogom a kontroler helyet.
Egy remekmű.
Na mindegy engem az agyvérzés kerülget ezektől! Tőlem lehet nehéz de ha legyőztem dögöljön meg jöjjön a demó és kész! Jöhet a következő!
A Ninja Gaiden nekem is nagy kedvencem, de ez egyáltalán nem bassza el a játékot. Egy kemény harc végén egy ilyen kivégzés csak adja a hangulatot. Elég siralmas ha azon küzdesz fél órája, hogy megdögöljön aztán legyőződ és csak összeesik. Alkalmazni kell tudni rendesen ezt a feature-t és akkor csak javít a helyzeten. Igazi harc attól még lehet benne...
Én mindenesetre várom, tetszetős az eddigiek alapján.
De én valószínű a köcs..g reflexgombjai miatt nem fogom megvenni! Mostanában nagyon elterjedt ez az idióta nyomkodd a karikát..x...háromszög...Húzzák a fa..ukra.
Nincs egy tiszta harc a játékokban,mindíg erre a sz..ra kell figyelni! Inkább lenne nehéz kinyírni a bosst mint nyomkodni a hülye gombjaikat!
Én nem kérek belőle!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.