Korábban már beszámoltunk arról, hogy a Ubisoft eredetileg PlayStation 2-re és az első generációs Xboxra is akart egy Assassin's Creedet, viszont azon kívül, hogy lelőtték a fejlesztését, semmilyen konkrétum nem látott napvilágot a játékkal kapcsolatban.
Érdekes, hogy akkor szintén Jacques-Belletete-nek járt el a szája, ahogy most is ő kotyogott ki újabb részleteket a "last gen" Assassin's Creedről az Xbox World 360 magazinnak. A kolléga művészeti rendezőként dolgozott a projekten, s mint mondta, az nem port volt, mert az említett konzolok teljesítménye miatt nem volt lehetőség ugyanúgy átírni a játékot, ahogyan mi végül megismertük.
A leállított részben ugyan szintén Altairt irányíthattuk volna, de a történet más, a helyszín pedig Ciprus volt, és emiatt a játék dizájnja (így például a templomosok külseje) is változott egy kissé, hiszen ezt a térséget jóval több török hatás érte. Jacques-Belletete azt is hozzátette, hogy értelemszerűen a játék jóval zártabb volt, mint a nagygépes verziók, a hangulatán viszont érződött, hogy vérbeli Assassin's Creeddel játszik az ember.
Az most sem derült ki, hogy végül miért lőtték le a játék fejlesztését, viszont ha belegondolunk, ez a koncepció (például a ciprusi helyszín) sokban hasonlít a PSP-re megjelent Assassin's Creed: Bloodlines-éra. Ez esetben viszont nem veszítettünk sokat.
Minden jót!
A Hidden Blade ugyanúgy megfelelne közeli észrevétlen ölésre, de
azonkívül minden más eddig használt fegyvert elfelejthetünk. Lőfegyverekre lenne szűkség, mert a 21. században csak a rejtett pengével nem sokra mennénk. Tehát az már nem lenne igazi Assassins Creed. Remélem nem így lesz, bár a jelek arra utalnak, hogy Desmond bizony ugrándozni meg lövöldözni fog. :((
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.