A Microsoft mostanában nem fukarkodik, ha a játékrészlegnek szüksége van némi pénzmagra a siker eléréséhez. A Halo: Reach felvonultatta az eddig látott legnagyobb marketing-kampányt, a Kinect pedig úgy tűnik, hogy az iparág legdurvább startjára készülhet.
Legalábbis Phil Spencer, a Microsoft Game Studios felelős alelnöke szerint, aki a következő, meglehetősen ambíciózus nyilatkozatot adta: "Számunkra ez lesz a legnagyobb start, amit valaha a játékiparban csináltunk. Többet szeretnénk belőle eladni az ünnepek alatt, mint amennyi konzolt bárki eladott korábban a hasonló időszak alatt" - ez alapján látható, hogy a Microsoft a korábbi megnyilvánulásaihoz hasonlóan továbbra is külön egységként, külön platformként tekint a Kinectre. Persze hiába hangzik jól, hogy túl szeretnék szárnyalni az összes konzoleladást, hiszen akkor is csak egy kiegészítőről van szó, de hát ilyenek ezek a marketingesek.
Ettől függetlenül a szórakoztató-elektronikai partnerek visszajelzései szintén bíztatóak: az ünnepi szezonban várhatóan a Kinect lesz a legkeresettebb termék az egész kategóriában, s nem csak a játékipari termékeken belül.
Végül Spencer még hozzátette: "Szóval számunkra ez nagyobb, mint az Xbox indulása, sőt, még az Xbox 360 startját is túlszárnyalja. Hogy mennyit fogunk eladni? Annyi pénzt fogunk belefektetni, mintha ez lenne a legnagyobb konzol launch, amit valaha csináltunk, így ennek megfelelő eladott darabszámot is várunk."
A Microsoft eddig is hajlamos volt durván szuperlatívuszokban beszélni a Kinect kapcsán, nem véletlenül, hiszen irdatlan mennyiségű pénzt ölnek a kiegészítőbe. Most azonban megtudtuk, hogy a cég szerint ez lesz a játékipar valaha látott legnagyobb startja.
Mondjuk ez a Vista esetében nem jött be.
ITT
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.