Nina Kristensen, a Ninja Theory egyik fejlesztője beszélt arról, hogyan indultak el az új Dante megalkotásával. Ebből kiderül, hogy ők eredetileg sokkal konzervatívabban közelítették volna meg a témát, de a Capcom utasítására el kellett menniük a végsőkig a designnal.
Kristensen szerint rengeteg különböző koncept rajz és modell készült Dantéról menet közben, a fejlesztők mindenféle változatot kipróbáltak. Végül azonban az a verzió, amit ők szerettek volna, nem túlzottan nyerte el a Capcom tetszését: "Amikor az első terveket átküldtük a Capcomnak, azt mondták, hogy ez nem elég, sokkal tovább kell feszítenünk a húrt" - nyilatkozta Kristensen.
A Ninja Theory ugyanis megpróbálta megőrizni Dante eredeti stílusát, hiszen úgy gondolták, bűn lenne teljesen lecserélni a Capcom egyik ikonikus karakterét. Az óriáskiadó azonban láthatóan másképp gondolta.
Úgy látszik, nem egyedül a Ninja Theory vádolható Dante kinézetének elrontásával. A bűntettben részt vett az egész Capcom, sőt igazából ők erőltették rá a heroinfüggő homoszexuális pimp stílust a Devil May Cry egykoron atomi szinten tökös főszereplőjére.
Bár amikor megjelent az első trailer, a Capcom fórumát szüneteltették mert sok volt az anyázás...XD Remélem észbe kapnak a Capcom-ék!
Félreértés ne legyen, én nem a gagyi stílusára, meg az ellenfelek után maradó
aranygyűrűket hiányolom a DMC-ből. Hanem:
1. Minden egyes ellenfélhez egyéni kivégzések voltak
2. A Bossharcok nagyon látványosak voltak( nagydarab ellenfelek, harc közben össszeomló környezet stb.)
3. Voltak benne felvehető fegyverek (tehát nem csak saját)
Tehát, ha ezekkel megtoldanák a következő DMC-t csak az előnyére válna szerintem.
XD ezen felhorkantottam
Grat, a legszebb oximoron amit gamer oldalon valaha olvastam :)
Ezt húzzák a fa..ukra!
Ott is megváltoztatták a játék lényegét! Az egy játékos módot!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.