David Solari, a Codemasters Online ügyvezetője szerint a probléma oda vezethető vissza, hogy Realtime Worlds (a Crackdownért is felelős fejlesztőcsapat) néhány kulcsfontosságú ponton súlyos hibákat követett el. Viszont úgy gondolja, hogy ha ezeket a hibákat helyre tudnák hozni, akkor az APB kifejezetten sikeres lehetne.
"Tényleg úgy gondolom, hogy jóvá lehetne tenni a játékot, de 9 hónapnyi kemény munka kellene hozzá" - mondta Solari, s hozzátette, hogy szerinte a nagy fejlesztőcsapat, és az ahhoz szükséges sok pénz eléggé kockázatossá tette az APB körüli dolgokat. "Ha valaki létre tudna hozni egy kisebb csapatot, helyre tudná hozni a hibákat, s mindezt kevesebb működési költséggel, akkor lenne egy nagyon egyedi játék a kezében."
Ha mást nem, Solari azt reméli, hogy a kifejezetten jól sikerült avatár- és karakterkészítői rendszert át fogja venni valaki. Mostanában úgy hírlik egyébként, hogy az Epic Games venné meg, és támasztaná fel az APB-t, bár ezt tessék egyelőre pletyka szintjén kezelni.
Az All Points Bulletin valószínűleg sikeresen pályázna a világ leggyorsabban elfelejtett online játéka címre. A megjelenéskor rossz kritikákat kapott, alig vásárolták meg, majd két hónap elteltével kikapcsolták a szervereket. A kiadó szerint azonban még menthető a helyzet.
Biztos láttátok,már páran.
Mellesleg elég jónak bizonyul.Másnem egykis délutáni lövöldének elmenne.
Codename APB
Egy sikerre született játék megbukott, de a fejlesztőket nem hagyja nyugodni ez a gondolat. Összehoznak egy apró, ám annál ütőképesebb csapatot melynek egyetlen célja a játék hibáinak kijavítása. A küldetés veszélyes és nincs visszaút. Sok kalandot élnek át és nem fog mindenki visszatérni. De ez a pofáraesett vásárlók utolsó esélye.
comming 2012 winter
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.