Miért késett ennyit a Duke Nukem Forever?

  • Írta: InGen
  • 2010. november 21.
  • Érdekesség
Link másolása
A Duke Nukem-istenség, George Broussard szerint nem azért, mert a csapat a tökéletességet üldözte. Rengeteg oka van annak, hogy tíz év alatt nem tudtak elkészülni egyetlen játékkal, de ezek legfőképpen a fejlesztők töketlenkedéseire vezethetők vissza.

Az egyik külföldi magazin azt írta a Duke Nukem Foreverrel kapcsolatban, hogy a késés oka egyszerű: a csapat a tökéletességre törekedett. Azt gondolnánk, hogy hízelgő dolog, ha egy tizenhárom év után többször újrakezdett, halasztott és leállított projekt kapcsán ezt írja az egyik újság. Ám George Broussard szeretné eloszlatni a félreértéseket: a Duke nem a tökéletesség keresése miatt nem jelent még meg.


Broussard ugyanakkor megjegyzi, hogy nincs semmilyen drámai válasza: "Egyszerűen csak sosem állt készen a játék, és rengeteg problémánk adódott a fejlesztés közben. Azt hiszem, ami a legjobban visszarántott miinket, hogy mindig licenceltünk egy játékmotort, aztán túlságosan próbáltuk megváltoztatni. Végül annyi rossz dolog történt, hogy döntés elé kerültünk: vagy folytatjuk, vagy leállítjuk a fejlesztést. Én sosem akartam leállítani. Komolyan megfordultak a dolgok 2007 és 2009 között, rengeteg új embert vettünk fel, és ami ma létezik a játékból, azt javarészt ebben az időben készítettük."

A Duke Nukem Forever fejlesztését 1997-ben jelentette be a 3D Realms, s azóta a játék alatt ment már Quake 2 és Unreal Engine is. Jelenleg a legújabb Unreal motor használatával a Gearbox fejezi be a munkálatokat, s az anyag megjelenik majd PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra is.

22.
22.
JohnnyBoy001
#17: Most 13 évet fejlesztettek vagy nem fejlesztettek, de ha belegondolsz, akkor is kemény, hogy 13 éve jelentették be....pff....ez egy játék számra iszonyatos idő, rengeteget változott azóta minden. Én nem is hiszem el, hogy abból amit a 3D Realms maga után hagyott, abból túl sokat tudott volna hasznosítani a Gearbox csapata....legalábbis át kellett menniük mindenen újra az tuti. Annyira nem irigylem őket se...mások után dolgozni....bleh....annál nem sok rosszabb van. Max a fizetésüket..nah azt irigylem XD
21.
21.
dareal
#19: arcade kategóriába (már a boxos arcade live kategória) azért necces besorolni, mert 3 platformra érkezik. úgy meg érdekesen lehetne beárazni. imho, de fixme.
valamint a live még mindig nem globális (bár már egyre kevesebb a hiányos szegmens, hazánk is bekerült, de paraszt módjára ez is csak a winphone7 miatt van, ha az nem lenne, akkor itthon még mindig nem lenne hivatalos live! :)), így a terítés sem lenne globális, azaz sokan letöltenék ingyé' (azaz még többen szednék majd ingyé', mint ahogyan azt így is fogják :))
20.
20.
TEEBEEX360
Szerintem hatalmas bukta lesz.DNF ide vagy oda.Hiába van nagy neve,amennyi időt elkúrtak rá abból jó nem sülhet ki.Majd akkor fogok olyat röhögni ha kijön és kb lesz 6-7 óra a single része.Na az elég gáz lenne.Meg sztem lesz benne nem kevés hiba.Jah és még valami.Észre vettétek hogy a képen látható csóka,amelyik hason fekszik két jobb lábbal rendelkezik?:DEsküszöm mintha két jobb lába lenne mert ha kicsavarodik a lába se áll így.Eskü két jobb lába van:D
19.
19.
tjames
#12: Nem. De úgy látom szerinted egy letölthető árkád játék csak szar lehet mi?
Hát nagyon nem így van!
18.
18.
pepsus
#12: Humorizalni probaltam. De hogy ne legyen off inkabb a te velemenyeddel ertek eggyet, hogy nem arcade jateknak kellene kiadni, mert nem az a meretu / kategoriaju jatek. Ha meg felkeszen kidobjak , lehet nagyobb siras lett volna mint igy, hogy ilyen hosszu a fejlesztesi idö.
17.
17.
randall13
Nem tudom honnan vettétek, mert senki sem mondta azt, hogy 13 évig fejlesztették a játékot. A hírben is tisztán le van írva, hogy az elmúlt években álltak újra neki. Magyarán a bejelentés és a tényleges fejlesztés között van 10 év, amit tökvakarással töltöttek.
Mekkora fail lenne, ha még be is bukna a játék... :D
16.
16.
C-vitamin
A Prey nevű játékot véletlenül nem a 3DRealms készítette? Akkor meg csak csináltak valamit...Nekem tetszett.
15.
15.
Jinbobo
Szerintem tele lesz buggal! Azt mondta a fejlesztő hogy a játékba a mostani munkálataik kerültek bele. Ezek szerint a 13év alatt semmi értékelhetőt nem csináltak? Úgy tudom volt valami per is ebből, hogy a 3DRealms elpazarolta a pénzt, csak hogy nem a játékra.
Elég sok kérdés merül fel a Duke Nukemmal kapcsán, de ha végül jó visszhangja lesz akkor én is megveszem. Remélem jó munkát végeztek, mert Dúúk nukemmel nem fasza kikezdeni!
13.
13.
X360_FaNbOy
lol..13 év fejlesztés után felrakni livera arcade címként az szerintem is hülyeség..
Ebből kell gyártani mindenféle dobozos, aranyozott, ezüstözött, fényes verziókat, hogy a sok rajongó megfoghassa..mekkora csalódás lenne egy 13 éves kézzel foghatatlan munka..
12.
12.
falselight
#9: egy félkész játékot kellett volna kiadjanak, hogy mindenkinek sírhasson a szája, hogy milyen szar?
#10: mekkora szerencse, hogy te fénnyel borítod be ezt a sötét helyet...
11.
11.
biohazard rex
13 évig buherálni a játékot hmm... ennyi idő alatt olyan hosszú játékot lehetne csinálni hogy az kitartana másfél évig! Azért kíváncs lennék hogy a buxájuk mennyire van minuszban
10.
10.
pepsus
7,9: min a ketten baromsagot mondtatok ;-DDDDD
9.
9.
tjames
#7: 13 évig nem kiadni, no az a baromság.
8.
8.
omarek
remélem hamar kijön és jó lesz
7.
7.
falselight
#3: nagy baromság lenne arcade címként kiadni.
6.
6.
givi6
nem vok annyira oda a játékért,
de ha már 13 évig csinálják jo is legyen, hajrá ! :)
5.
5.
CasualCrash
Én várom sok szeretettel! :)
4.
4.
bsg09
Tehát nem a tökéletességet keresték, de mégis, de mégse? :)
3.
3.
tjames
Szerintem dobják már ki mielőbb letölthető árkád játékként, ozt jóidő. Egy 1200MSgubáért fogyna mint az állat szerintem. Aztán behozna amennyit behozna...mert remélem nem akarják mind a 10 évüket megfizettetni...
2.
2.
shooter1234
El sem hiszem hogy már befejezik. De egyszer mindennek vége szakad, még a DNF fejlesztésének is.
1.
1.
Sohi
Ennyi idő után nagyon kár elrőltetni azt ami nem megy....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...