Látva a kézikonzolok piacát és a szándékot, miszerint a jelen generációs rendszereket egyhamar nem cserélik le gyártók, Pachter így fogalmazott:
"Nem vagyunk még közel ahhoz, hogy telítődjön a videojáték-konzolok piaca, de a kézikonzolok körében már közelítünk. Látjuk, hogy a DS-hardvereladások összeomlottak, az iPod Touch érkezése hatalmas csapás volt a számára, és hatalmas csapás volt a PSP-re is - azt hiszem, már a PSP2 is halott lesz a megjelenésekor."
Így folytatja: "Úgy tűnik, a gyerekek ugyanúgy boldogok az iPod Touch-csal vagy a Nanoval játszva. A Touch ugyan hűvös, de bármikor tudunk játékokkal játszani, zenét hallgatni, kamerázni és mindeféle jó dologhoz juttat hozzá."
Sokan bizakodnak mind a kritikusok, mind a fogyasztók körében, hogy a Nintendo hamarosan piacra dobja a 3DS-t, ami akár egy pozitív jel is lehet. Pachter viszont még mindig úgy érzi, hogy "végső soron" a handheld gépek bajban vannak, hiszen előbb-utóbb lecseng a 3DS utáni vásárlói roham, és ugyanott leszünk, mint most. Az Apple fog dirigálni.
A 3DS ugyan meghosszabítja a kézikonzolok élettartamát, de ahogy az iPod Touch (vagy az iPhone) egyre jobb teljesítményű lesz, a napjai meg lesznek számlálva. Számos játék az Apple gépeire szinte ingyenes - itt egy példa: mi a különbség, ha a népszerű Tetrist iPod Touchon, vagy DS-n játszuk? Nos, az Apple boltjában csak 1 dollárba kerül a játék, míg DS-re 20 dollárba, így a szülők inkább az olcsóbb megoldást részesítik előnyben, ezzel növelve az iPod Touch és az iPhone eladásait. Pachter szerint a 3DS ugyan mutatni fog némi fellángolást, de a hagyományos kézikonzolok piaca egyre jobban zsugorodni fog.
nem is oly rég láthattuk az unreal engine-t iOS-en, ami valljuk meg, tömör gyönyör.
az arra épülő epic citadel egy tech demó, az azon alapuló játékok még meg sem jelentek.
#2: egy kiadó nem leszarja, hogy milyen nevű játékot vesznek tőle? őt az érdekli, hogy jó sok fogyjon belőle és jelen helyzetben sokkal több ios játék fogy, mint psp-re és ds-re összesen.
ez nagyrész annak is köszönhető, hogy online, akár vonaton utazva is beszerezheted a játékot! ez nagyon fontos!
pl volt több olyan játék, ami a kiadás követő 1 héten belül több, mint 1, illetve 1-2 esetben több mint 2 millió (!!!!) példányban kelt el! itt ez a lényeg, hogy miben van a több pénz. a kiadók nem azért adnak dragon ball-t, mert imádják, hanem mert veszik. ha ios-en 1 hét alatt el lehet érni az 1-2 milliós eladást, hülye lenne, ha nem lovagolná meg.
ds-en és psp-n sok esetben nem érnek el annyi össz eladást, mint itt 1 vagy 2 hét alatt. arról nem is beszélve, hogy jóval több ipod/iphone/ipad került eladásra, mint psp és ds, azaz jóval nagyobb lehet a vásárlói piac (azért ez feltételes, mert nem minden ios felhasználó játszik, míg aki ds-t vagy psp-t vesz, az biztos, hogy játszik)
#1: ios-re sem csak tetris létezik. :) egyébként van egy lány ismerősöm, aki konkrétan a nemrég kiadott "the smurfs" (hupikék törpikék) játék miatt vett iphone-t.
divatfelhasználók itt is és ott is megtalálhatóak.
Pl nintendó: donkey kong, mario.... PSP god of war, ape escape, gran turismo...
ilyen szintű produkciókat nem igen láttam még apple cuccokon...
Na hajrá nekik :P
Szerintem ennek az embernel elfelejtették elmondani, hogy a DS re más programok is vannak, mint a tetris. Nyilvánvaló, hogy a DS -t azokért a játékprogramokért vásárolják, amik csak DS -re léteznek. Az Apple terméleit pedig a divat miatt vásárolják. Vagyis a két masina nem konkurencia egymásnak. Akinek tetszenek a DS játékai, az a jövöben is DS -t fog venni. Aki divatozni szeretne, az a jövöben is Apple terméket fog venni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.