A kimondhatatlan nevű Steve Papoutsis, aki egyébként a Dead Space 2 vezető producere, elmondta, hogy a játékosok leginkább a multiplayer részt hiányolták az első részből. Ami ugyan sokak számára meglepő lehet, de mégis igaz.
"A visszajelzésekre hallgatva egy olyan játékot akartunk készíteni, amit a játékosok élvezni fognak, és logikusnak tűnt beépíteni az ő visszajelzéseik alapján a legtöbbet hiányolt dolgot" -nyilatkozta Papoutsis.
A fejlesztők ezen kívül próbálták elérni, hogy az élmény ne legyen túl hasonló a Left 4 Dead által nyújtottakhoz, habár a csapatalapú kompetitív túlélés itt is fontos szerepet fog játszani. A Dead Space 2 január 25-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
Ha azt gondoltad, hogy a Dead Space rajongók több fegyvert, ijesztőbb szörnyeket vagy még durvább sztorit akartak a folytatástól, akkor itt az ideje újragondolni a dolgokat. A fejlesztők szerint ugyanis a játékosok legfőképpen egyetlen dolgot akartak: multiplayert!
nagyyon zsí mindkét játék
Egyébként én se értem ezt. Tetszetős a multi, de ennél a játéknál teljes mértékben mellékes az egész. Remélem a single player lesz olyan jó, mint a videók alapján. Imádom az elős részét, és nagyon remélem, hogy felülmúlják a folytatással. :)
ráadásul kevés a lőszer, így nem lehet rambózni se
De mondom, ezt csak hallottam,olvastam. Lehet tévednek.
Nekem a silent hill1 és a siren ami ijesztő volt eddig.
A kettő is jó játék lesz, de nekem sokkal inkább akció orientáltnak tűnik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.