A program persze kasszasiker az Apple Game Centerében. Az Infinity Blade lett a leggyorsabban fogyó alkalmazás, négy nap alatt 271 ezer darabot értékesítettek belőle, erre korábban még nem volt példa. Donald Mustard, a Chair társalapítója beszélt nemrégiben a játék ötletének keletkezéséről:
"Volt néhány jó ötletünk, melyek végül az Infinity Blade alapjai lettek. Minden egy megbeszélésen kezdődött, arról beszéltünk, hogyha egy Kinect-játékot készítenénk, akkor hogyan nézne ki. Ez a beszélgetés már másfél éve történt, volt egy cool designunk, ami nem tért el túlzottan attól, ami végül is az Infinity Blade lett ma. Csak finomítottuk, hogy alkalmazható legyen az iOS képernyőjén, úgy gondolom, hogy a tervezés a legjobban sikerült" - tette hozzá.
Természetesen Mustard eloszlatta az az irányú kételyeket, miszerint az Infinity Blade egy soha meg nem született Kinect-játék újrahasznosított iPhone-klónja lenne, de nem zárja ki annak lehetőségét, hogy elkészítik a kinectes verziót is a jövőben, persze csak akkor, ha a mozgásérzékelő sikeres lesz. És miért ne lenne az?
A játékhoz jövő héten érkezik egy nagyobb contentcsomag, melyben a játékosok immáron öt szinttel magasabb szintsapkát élvezhetnek, kapunk öt új kardot, öt pajzsot és öt sisakot is, valamint egy baró, új páncélszettet is. A rákövetkezendő kiegészítés még durvábbnak ígérkezik, hiszen aktiválásra kerül a multiplayer opció is.
Úgyhogy maradok a Dungeon Hunter, és az Angry birds-nél.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.