A Halo: Reach szeptemberben jelent meg, és nem csak kritikai és üzleti sikereket tudhat a háta mögött, a játék úgymond házon belül is kiválóan teljesít: eddig egyik Halo-játék sem volt ennyire népszerű, ilyen rövid idővel a boltokba kerülése után.
A galériánkban is megtekinthető képről (klikk a nagyobb méretre, hogy eredeti felbontásban láthassátok) többek között az is kiderül, hogy eddig mintegy 1,3 milliárd meccset játszottak végig a Reach többjátékos módjában - összehasonlításképpen, míg a Halo 2 a 800 milliós számot sem ütötte meg, a Halo 3-nak 17 hónapig tartott elérni az 1 milliárdos álomhatárt.
A játékban eddig 900 trillió kreditet gyűjtöttek a játékosok, a Bungie alkalmazottai 23 ezer meccset veszítettek el, és ha a kampányt és a Firefight módot is a multi mellé csapjuk, akkor 33 milliárdra rúg a virtuális gyilkosságok száma. A további érdekességekért nyálazzátok át a fenti képet, onnan az is kiderül például, hogy melyik medált, hányan szerezték meg, és a karakterek ritka Firefight-módbeli beszólásait hányszor oldották fel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.