Eredetileg TPS-nek készült a Bulletstorm

  • Írta: InGen
  • 2011. január 9.
  • Érdekesség
Link másolása
Minden játék átmegy több, nagyobb változáson az első dokumentációktól a végleges verzióig, a Bulletstorm azonban elég komoly átalakuláson ment keresztül. A készítők eredetileg egy fedezékalapú TPS-t szerettek volna, nem pedig belemenős FPS-t.

A Bulletstorm producere, Tanya Jessen mesélt arról, hogy milyen változatokon esett a játék a fejlesztés korai fázisaiban. Nos, meglepő módon a People Can Fly csapata először egy fedezékalapú TPS-ben gondolkodott, ami a sci-fi környezettel kombinálva egyfajta Gears of War-klónt adott volna ki.


"Mindig is tudtuk, hogy jó sok környezeti interakciót szeretnénk bele, s azt is tudtuk, hogy eltúlzott, kőkemény sci-fi hangulatot akarunk, olyan tónussal, amit még senki nem látott előtte" - nyilatkozta Jessen. Elmondta továbbá, hogy később, amikor a nézetet módosították TPS-ről FPS-re, még mindig kitartottak a fedezékes rendszer mellett, s ezen csak akkor változtattak, amikor a gyakorlatban látták, hogy néhány fegyver mennyire cool. Ekkora döntötték el, hogy a Bulletstormban a játékosnak bele kelljen mászni a szörnyek arcába, nem pedig fedezék mögött bújkálni.

"A mi esetünkben tehát a fedezékes harc nem működött annyira" - fejezte be Jessen.

22.
22.
KiCsi MexXiS
igy sokall jobb Fps lesz :)
21.
21.
Shadowsomi
#19: Ott a pont! Köszi! Meg is feledkeztem róla :D Jó kis játék :)
20.
20.
BloodyDeath
Nagyon varom mar ezt a jatekot. Tuti vetel lesz, csak abban remenykedek, hogy nem lesznek csapat tarsak, vagy csapat orientalt reszek, mert azok nagyon feltudnak huzni. A Gears-ban is az idegelt vigan lovom az ellent erre a csapattars elem all. Mondom mi ez? Jo semmi gond keresek masik helyet ahonan orom ittas allapotban tudom az ellent minel kisebb cafatokra darabolni. Tok jo a moka hullanak a fejek a porba de addig izegnek mozognak a csapattarsak mig megint elem allt az egyik. Erre meg olyan taktikat valasztottam, hogy mindig en voltam az elso.
Szal nem szeretem a programok alltal vezerelt csapattarsakat, de eg coop moka ellen nincs kivetesem.
19.
19.
ZeWa
#13: Call of Juarez: Blood in Bound?
18.
18.
Paulka
sokkal jobb, hogy FPS lett belőle mint TPS! A Gears of War jó volt megminden de néha nagyon tudott zavarni az, h hátulról láttam a dolgokat és sokszor nem láttam jól saját magamtól. :DD így sztem sokkal áttekinthetőbb lesznek a dolgok :)
meg a videók alapján amit eddig láttam a játékélmény az nagyon ott lessz! ;)
17.
17.
NECROSMOKE
Szerintem is jobb,hogy FPS lett belölle mint TPS
15.
15.
Shadowsomi
#14: PS3 híjján sajnos nem volt még szerencsém a killzone-okhoz :S szóval foggalmam sincs
14.
14.
NinjaNorb
#13: Killzone 2 olyan nem?
13.
13.
Shadowsomi
Nagyon tetszik a bulletstorm, jó, hogy ilyen lett. de azért csinálhatnának egy olyan fps-t is ami fedezék harcos. óóóriási lenne szerintem. nem olyat mint a Rainbow 6 vegas, hogy fedezéknél átmegy tps-be, hanem végig fps. bebújsz a fal mögé, nemtudod hogy mozog az ellenség. a hideg rázna tőle, én teljesen beletudnám élni magam. a remény hal megy utoljára :D
12.
12.
Mortis
Jobb ez így. A stílushoz jobban illik a belső nézet.
11.
11.
Tacskoexe
#8: Azért mert normális játékfejlesztők gondolkodni is szoktak.
10.
10.
givi6
hát, azért jól esne egy kis tps beta isbelőle ,
9.
9.
p.balou
Nagyon fuckingbiglájkkal jelzem ezt a játékot. Úgyérzem, márciusba nem fogok sokat tanulni :) Amúgy igen, tényleg sok FPS van. Ott a CoD, MoH, BF... De a Halo azért sikeres mert tökre egyedi. Ez is az. Ilyet nem gyártanak tucatszámra.
8.
8.
tundra
Ja mert nincs elég FPS a piacon
7.
7.
NinjaNorb
Háh:D nagy mázli hogy így döntöttek:)
6.
6.
roli33
#5: Hát igen, úgy lenne a legjobb. De egyébként nekem is jobban tetszett volna, ha megmaradnak a TPS-nél. Annyi FPS van...
Bár ez más mint a többi FPS. Betegebb. :D
5.
5.
shooter1234
Szerintem meg az lenne a legjobb, ha lehetne váltani a két nézet között.
4.
4.
simbo
A játék nagyon állat lesz de nekem jobban bejött volna TPS-ben! ( Saját vélemény mert nekem jobban bejönnek a tps gamek!!)
3.
3.
szogyenyi
Ú de jó döntés volt!
2.
2.
Killerbee
Tps fedezékes harcra ott a gears. Tehát úgymond egy ugyanolyan jellegű játékot csináltak volna ezáltal. Jobb ez, hogy fps nézetre váltottak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...