A Bulletstorm producere, Tanya Jessen mesélt arról, hogy milyen változatokon esett a játék a fejlesztés korai fázisaiban. Nos, meglepő módon a People Can Fly csapata először egy fedezékalapú TPS-ben gondolkodott, ami a sci-fi környezettel kombinálva egyfajta Gears of War-klónt adott volna ki.
"Mindig is tudtuk, hogy jó sok környezeti interakciót szeretnénk bele, s azt is tudtuk, hogy eltúlzott, kőkemény sci-fi hangulatot akarunk, olyan tónussal, amit még senki nem látott előtte" - nyilatkozta Jessen. Elmondta továbbá, hogy később, amikor a nézetet módosították TPS-ről FPS-re, még mindig kitartottak a fedezékes rendszer mellett, s ezen csak akkor változtattak, amikor a gyakorlatban látták, hogy néhány fegyver mennyire cool. Ekkora döntötték el, hogy a Bulletstormban a játékosnak bele kelljen mászni a szörnyek arcába, nem pedig fedezék mögött bújkálni.
"A mi esetünkben tehát a fedezékes harc nem működött annyira" - fejezte be Jessen.
Minden játék átmegy több, nagyobb változáson az első dokumentációktól a végleges verzióig, a Bulletstorm azonban elég komoly átalakuláson ment keresztül. A készítők eredetileg egy fedezékalapú TPS-t szerettek volna, nem pedig belemenős FPS-t.
Szal nem szeretem a programok alltal vezerelt csapattarsakat, de eg coop moka ellen nincs kivetesem.
meg a videók alapján amit eddig láttam a játékélmény az nagyon ott lessz! ;)
Bár ez más mint a többi FPS. Betegebb. :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.