A múlt héten a Team Bondi két fejese, Brendan McNamara és Jeronimo Barrera leült egy kicsit dumcsizni az IGN-nel, amely a rajongói kérdések megválaszolását várta a rockstaros arcoktól.
Amikor azt kérdezték tőlük, hogy mégis mennyi felvételt készítettek az L.A. Noire fejlesztése során a vadonatúj MotionScan technológiával, így válaszoltak: "Összesen több, mint 50 óra dialógust rögzítettünk, mindhez a MotionScan technológiát alkalmaztuk - ez körülbelül két teljes TV-show szezonnak felel meg."
Természetesen maga a játékidő nem ötven órának felel meg, hiszen egy jó adagnyi párbeszédet nem is hallhatunk majd egy végigjátszás alatt. Ahogy válaszút elé érünk a történetben, úgy több útvonalat is választhatunk a nyomozások során:
"Minden egyes esetben a saját választásainktól függenek a lehetőségeink, különböző utakat járhatunk be az egyes szituációk során, így sok oka van annak, hogy újrajátsszuk a játékot" - tette hozzá McNamara.
Négy új kép is felbukkant az éterben, azok megtekintését is ajánljuk, bár az L.A. Noire igazából mozgás közben, a félelmetesen élethű arcmimika segítségével mutatja be igazi arcát. A Rockstar hamarosan közzéteszi a pontos megjelenési dátumot is.
#16: simán, én már amióta bejelentették ezt mondogatom :D
Idézet A GS-ről: "A Rockstar üzeni: jelenleg nem tervezzük a Red Dead Redemption PC-s átiratát. Ahogy változik a helyzet, tudatjuk mindenkivel."
Amúgy a mimikák tényleg eszméletlenül néznek ki, remélem más játékok is használni fogják a közeljövőben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.