Sokan nem voltak kibékülve a Killzone 2 irányításával, főként a Call of Duty-rajongóknak nem jött be a kissé lassabbra, súlyosabbra vett kontroll. Ezen kívül még némi késleltetés is fertőzte a pontos célzást, így a készítők elhatározták, hogy ezektől megpróbálnak megszabadulni a harmadik részben.
Erről úgy győződtek meg, hogy folyamatosan összehasonlították a játékot az előddel, mondja a Killzone 3 rendezője, Mathijis de Jonge: "Amíg az utolsó simításokat végeztük, és a framerate-et lőttük be, egymás mellett játszottam a harmadik és a második résszel. Azt kell mondanom, a folytatás sokkal simábban megy."
Ezen kívül a fejlesztők sok módosítást és fejlesztést vittek véghez a kihajolással és a fedezékekkel kapcsolatban is. Lehetőségünk lesz fedezékek mögé húzódni, onnan kilövöldözni, vagy ha az ellenfél közel ért, akkor átlendülni és brutálisan lenyomni őt közelharcban.
A Guerilla Games azért azt ígéri, hogy nem fog elveszni az eredeti Killzone-feeling, de ezeket a módosításokat meg kellett csinálniuk az irányításban, különben sok játékos pártolt volna el tőlük és a franchise mellől.
Hamarosan tényleg megtudjuk, hogyan is sikerült a Killzone 3, hiszen Ca$h bátyánk tesztelés alá fogja vonni a végleges verziót. Addig is a fejlesztők beszélnek helyettünk, s nem győzik hangoztatni, hogy a harmadik résszel mennyivel jobb érzés játszani, mint az előddel.
Az enyémbe tuti!
Nekem az tetszene végre, ha nem egy akció filmhez lenne hasonló egy FPS játékmenete: te vagy a "konkrét csávó", aki megöl mindenkit. Szeretnék már végre egy olyan FPS, mely tényleg háborús hangulatot teremt, ezt úgy értem ha egy új helyszínre érek, akkor ne mindenki engem akarjon megölni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.