A Dead Space 2 producere, Shereif Fattouh beszélt egy kicsit a játékon dolgozó csapat nagyságáról. Elmondása szerint a Dead Space első részét, illetve annak koncepcióját és fő magvát körülbelül 11-12 ember dolgozta ki, akik nagy része azóta is a csapatban van. Azt ugyan nem említi az úriember, de mi azért ne hagyjuk figyelmen kívül, hogy a Visceral Games két nagy sztárja, Glen Schofield és Michael Condery azóta már elhagyták a céget, és megalapították a Sledgehammer Gamest.
A csúcsidőszakban összesen 150 ember dolgozott egyszerre a Dead Space folytatáson, ami egy hatalmas csapat. Ettől függetlenül Brenna Hiller a Visceraltól elmondta, hogy ez egyáltalán nem jelenti azt, hogy a brigád felhígult volna: "Mindenki magáénak érzi a játékot, és nagyon büszke rá. Ez nem egyetlen ember gyermeke volt, mindenki hozzátette a maga részét."
A fiúk-lányok tényleg büszkék arra, hogy elérték azt, hogy az egész csapat törődjön a végtermékkel. Reméljük, mindez meg is látszik majd az anyagon, amely a jövő héten jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.
Azt megszokhattuk már, hogy a tripla-A kategóriás játékok fejlesztése nem kevés időt, és pláne nem kevés embert igényel manapság, de a 150 még így is egy impresszív szám. A csúcson ennyien dolgoztak azért, hogy elkészülhessen a Dead Space második része.
vagy ez sem telepítős, csak a játék fele után kell betenni a kettes dvd-t?
http://noob.hu/2011/01/22/asdasd_DS2.jpg
És teljes gratuláció a csapatnak, köszönjük ezt a játékot! (érzem, hogy kib***tt jó lesz!)
Nekem nem jött be igazán az első rész, a hangulata állat,de valahogy a jászhatóság nem volt az igazi.
kár hogy majd a multi része nálam kimarad xD de majd nézek róla gameplayt ha majd pakolgatják felfele, azt azzal is beérem xD
De én nem félek! Az előzetes videókban annyi újítás van, hogy szerintem túltesz ez elődön!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.