Mike Hickey, a Janco Partners elemzője szerint az Electronic Arts részvényesei is pesszimisták a Star Wars: The Old Republic esetleges sikerével kapcsolatban, már csak azért is, mert a kiadó eddig nem szerepelt túl jól az MMO-k piacán: az EA legutóbbi próbálkozása a 2008-ban megjelent Warhammer Online: Age of Reckoning volt, s bár a Mythic játéka eleinte nagy népszerűségnek örvendett, a siker hamar szertefoszlott, s egy évvel később már 63 szervert volt kénytelen leállítani a cég. Hickey megjegyezte: az egész MMO-iparág hasonló cipőben jár.
Ezen kívül egy sor másik okra is visszavezethető, hogy miért vonakodnak a Star Wars MMO-ól az EA befektetői: Hickey szerint rossz döntés volt a fizetős modellt választani, mikor a free-to-play játékok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek, és taszító lehet a LucasArtsnak fizetett vastag jogdíjak következtében alaposan megdrágult fejlesztési költség is. A habot azon a bizonyos tortán az jelentette, hogy a sajtó sem fogadta kitörő lelkesedéssel az előzetes verziókat.
Nagyot kockáztat az Electronic Arts a The Old Republickal, egyértelműen a kiadó egyik legnagyobb projektjéről van szó, ami egy esetleges bukás esetén nem csak presztízsveszteséget jelentene a cég számára, de alaposan megfeküdné a pénztárcáját is. Hickey véleménye mindenesetre összecseng egy korábban lapátra tett EA-munkatárséval, aki egyenesen viccnek nevezte a játékot, és azt mondta: "az Old Republic az egyik legnagyobb bukás lesz az EA-s MMO-k történelmében".
Az meg hogy fizetős lesz az egy dolog... WoW-ért is fizet a jónép mégsem bukott meg eddig. A Star Wars-nak meg van akkora rajongótábora, hogy életben tartsa majd a játékot, bár eleve felesleges ilyenért aggódni.
Egyértelmű hogy bejglit kell belőle sütni :D
Azt még hozzáteszem, hogy a BioWare "rossz" játékot még nem tett le az asztalra.
Elvileg ki akarom próbálni. Jó lenne ha az első két hét ingyenes próbaidő lenne vagy ilyesmi, mert fizetni nem akarok úgy érte hogy nem is próbáltam ki...
Egy kicsit én is az vagyok. De az ilyen flame-indító baromságokra hadd tegyek már magasról. Amint leteszteltük closed vagy open betában majd meg tudjuk ítélni. Addig pedig - legyünk már olyan drágák - várjuk lelkesen és reméljük, hogy azok a fiúk-lányok, akik Mass Effecteket és Dragon Ageket szervíroztak eddig nekünk nem fognak csalódást okozni ezzel sem. Uff.
havi 2500-3000 szerintem nem sok, ha a mögöttes tartalom jó és biztosítják az állandóan bővülő contentet. egyik haverom bétázik (majd én is meglesem :)), azt mondja, hogy kb arra kell számítani, mintha a mass effect és a kotor össze lenne gyúrva és mindez mmo-ban.
hogy a hype-on kívül a játék lesz-e oly sikeres, az majd kiderül.
egyébként a fejlesztésben a mythic is részt vesz (tehát ea-bioware és mythic), ők csinálják (főleg) a pvp-s részeket, tehát a pvp sok elemet fog tartalmazni a war-ból (ami mondjuk nem rossz)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.