Akiknek nem lenne teljesen tiszta a dolog, gyorsan foglaljuk össze, hogy mi is az a GT Academy. Az egész még jóval a Gran Turismo 5 megjelenése előtt kezdődött, amikor a Polyphony feltett a PSN-re egy "demó verziót" a játékból, ami valójában nem is demó volt, mint azt tudjuk, hanem egy próbatétel. Az egypályás, egyautós mini-demóban ugyanis csak a köridők számítottak, és aki a leggyorsabb volt, azt utána a Sony kiröpítette egy valódi versenypályára, ahol igazi profikkal tanulhatott meg valós körülmények között versenyezni.
Na, a Polyphony úgy döntött, hogy most ennek rendez egy második fordulót, azonban kiderült, hogy a január 31. és február 6. között lezajlott körben rengetegen csaltak. A hiba azonban nem a mi készülékünkben van, hanem úgy tűnik, hogy a pályatervezésben és a fizikában: több helyen lehetett ugyanis levágni a kanyarokat, és a falhoz csapódással előnyt szerezni. Ezek jelentősen lerövidítették a köridőket, így a Polyphony az egész fordulót semmisnek tekinti, viszont mindenkit beenged a harmadik körbe, akik a másodikban részt vettek.
Ha mostanában egy PlayStation 3-exkluzív játék kapcsán a csalás szót emlegetjük, mindenki rögtön arra gondol, hogy a feltört firmware miatt rosszalkodhatnak a gyerekek. A GT Academy második fordulójában azonban ennél egyszerűbb módot találtak a csalásra, a hiba pedig a játékban van.
Bekapcsolják a büntetést, abban minden benne van!!!!!Koccanás, kanyarlevágás.
Ennyi az egész!
Én a másodikra regisztráltam, de nem versenyeztem. Kíváncsi vagyok beenged e a harmadik fordulóba :P
Történetesen a 206 rallye car-ra gondolok, ami 300 lóerős. Most egy time trial nyitott, ott az egyik eventben 295 lőerő a limit, de a top-on csak 206rc-ket látni.
Nekem nem sikerült a 206 rc teljesítményét csökkenti. Láma vagyok, vagy ez is kötve van vmihez?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.