A svéd fejlesztők szerint a Frostbite 2 motor annyira fejlett, hogy jelentős tudást és munkaerőt követel meg, hogy az ígéreteket teljesítsék, valamint olyannyira bonyolult lenne az SDK-n való modok fejlesztése, amibe még egy profi csapatnak is beletörhet a bicskája. Ezért nem is tervez különálló szerkesztői felületet kiadni a DICE, inkább más lehetőségek felé kacsintgatnak.
"Nem adunk ki olyan mod-szerkesztőt, mint a Battlefield 2 esetében" - ismerte el Patrick Bach, a stúdió producere a Game Informernek. "A mod-eszközfelület megalkotása ma a legtöbb energiát venné el tőlünk, minden nap tárgyalunk róla, de ha nem lesz, akkor most mire koncentráljunk? A célunk az, hogy a lehető legjobb multiplayer, single player és co-op játékot alkossuk meg a Battlefield 3 személyében. Még mindig vitatjuk, hogy miként kezeljük a modok kérdését."
Elmondásuk szerint a PC a vezető platform, mégis a munka olyannyira felemészti a DICE-t, hogy nagyon is valószínű, hogy pont a moddolhatóságot áldozzák fel a tökéletesség oltárán dacára annak, hogy a BF2 tobzodott a remek felhasználói tartalomban. Ha valamilyen csoda folytán lesz is SDK, nem lesz olyan könnyű a rajongók munkája.
A gyenge modokkal a kutya sem játszik, ami meg jó azzal sokan és az növeli a játék élettartamát. Ennyi. :) Nem kell ezen problémázni.
Kisjuszker: Mire jó? Azon túl, hogy sok tehetséges embernek a kitörést jelenti, akár több száz kellemes órát okoznak a játékosoknak mindezt INGYEN. Na kb. erre jó.
Cikk címe: "annyi a moddolhatóságnak"
Tartalom: "Még mindig vitatjuk, hogy miként kezeljük a modok kérdését"
Az egyik tényt közöl a másik találgat. Ne legyetek NSO, meg SG, hogy a klikk szám miatt félrevezető/hazug cikk címeket találtok ki.
Szerintem minden ember döntse el maga, hogy akar-e moddal játszani, vagy sem. Mert ugye már megbocsáss SSJmszes de szerintem eddig téged senki sem kötelezett arra, hogy modokkal játsz.
Ellenben ha egy próbálkozó egy textúrát sikeresen megváltoztat egy játékban, az számára nagy öröm, és nem utolsó sorban motiváció, hogy még mélyebbre ássa magát a modderkedésben. Arról nem is beszélve, hogy minnél jobban kitanulja a szakmát, annál igényesebb dolgot készít!
A modokhoz való hozzáállásodból következtetek arra, hogy nem tudod, hogy milyen játék nyerte a tavalyi Make Something Unreal versenyt. Érdemes ránézni, szeritem álleejtős alkotás (és ne feledjük el, hogy amatőr kezek munkája!) Itt a link hozzá: http://www.moddb.com/mods/the-haunted
Minek kell állandón variálni a játékot miért nem jó úgy ahogy a fejlesztők agyából kipattant, oké hogy szebbé meg egyedivé válik de mire jó ???
Pl: CS Source-ba Predator vs.Alien skins minek mikor a lényegen nem változtat csak a kinézeten tök fölös sztm
Várom az alpári válaszokat és szidásokat :P :D
A moddolhatóság az élettartam miatt rohadt fontos. Nem véletlen, hogy az olyan játékok, mint a Counter Strike, Battlefield 2, Grand Prix 4, rFactor, Sims, stb... hosszú évekig kitartottak hála a lelkes és tehetséges moddereknek. Persze így, hogy nem lehet moddolni, gondolom rövidebb időn belül lehet majd újabb bőrt lehúzni a szériáról. De mondjuk ha jó lesz, akkor végülis nem akkora nagy baj.
Bocsánat ezért. Valami van a géppel úgy tűnik. :S
De gondolom a DICE
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.