Sefton Hill, a Batman: Arkham City fejlesztésének vezetője árulta el az IGN-nek, hogy muszáj volt elhatározniuk: vagy csinálnak egy multiplayer módot, vagy inkább minden energiájukkal az egyjátékos rész tökéletesítésén fognak fáradozni. A döntés viszonylag egyértelmű volt a számukra, így a multi kimarad az Arkham City-ből.
"Most, hogy a játék munkálatai az utolsó fázisokhoz közelednek, őszintén mondhatom, hogy ha a multiplayerrel is foglalkozunk, akkor nem sikerült volna olyanra megcsinálni az Arkham City-t, mint eredetileg elterveztük." Hill szerint a csapat tisztában van azzal, hogy ez nem túl divatos húzás a részükről, és hogy így nem tudnak egy újabb extrát kipipálni a játék dobozán, de remélik, hogy a játékosok egyetértenek majd a döntésükkel, ha egyszer kézhez kapják a játékot.
Az Arkham Asylum folytatása kapcsán kompetitív és kooperatív többjátékos módokról is pletykáltak, s bár a múltkori jokeres videót látván nehezen tudjuk elképzelni, hogy a co-op valamilyen úton ne szerepeljen a játékban (mondjuk egy felturbózott Challenge módban), mi tökéletesen megértjük a fejlesztők álláspontját: nincs rosszabb annál, mikor a készítők beleerőszakolják a multit egy echte egy főre tervezett játékba.
A Batman: Arkham City ősszel jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra - a hírért p.balou-nak jár köszönet.
Slik: "én ki nem állhatom a multit" Miért? Tényleg kíváncsi vagyok, hogy lehet utálni a többjátékos módot általánosságban. A csalók miatt? De amúgy meg nem kötelező mutlizni szóval nem értem az utálat okát. :)
és nem ment a sztori rovására
Tudtommal az egy fan made video volt... amúgy sem vagyok nagy multis, szóval én teljes mértékben egyetértek a fejlesztőkkel!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.