A show szervezői örömmel jelentették be, hogy a 2011-es GDC rekordot döntött: több mint 19 ezer játékipari szakembert vonzott a konferencia.
"Az elmúlt heti GDC valójában a videojáték-közösség megtestesült szenvedélye és szelleme" - mondta Meggan Scavio, a rendezvény igazgatója - "A játékipar veteránjai által érintettük a közösségi és online játékokat, a jelentősebb konzolcímek területét, valamint azokon túl is léptünk. Megtiszteltetés, hogy továbbra is az ágazat érdekeit szolgáljuk, és reméljük, hogy a jövő évben is itt leszünk mindannyian."
A szervezők tegnap felfedték a jövő évi GDC időpontját is. 2012-ben is visszatérünk San Franciscoba, a konferencia március 5-től (hétfőtől), március 9-ig (péntekig) tart majd.
Visszatekintve a GDC-re, ismét számos bejelentéssel és a játékipar hátterét feszegető fejtágítással lettünk gazdagabbak. Az Epic bemutatta az iránymutató Unreal Engine 3 legújabb verzióját, sőt a Crytek is összehozott egy látványos CryEngine 3 bemutatót. Mozgásban láthattuk a Battlefield 3-at és az Alice: Madness Returnt, és a közelmúlt sikercímeinek (mint a Gears of War és az Alan Wake) kulisszatitkaiba is betekinthettünk. Egyedül a Thief 4 miatt húztuk a szánkat, mivel az előzetes híresztelésekkel ellentétben semmilyen érdemleges bemutatót nem láthattunk belőle. Aki lemaradt volna bármilyen, a rendezvénnyel kapcsolatos tudnivalóról, bogarássza végig a GDC-s csatornánkat!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.