Camarillo elmondása szerint ugyan maga a PC-re való fejlesztés sem könnyű, ám ha új engine-jükkel meg akarják hódítani a konzolokat is, akkor különösen nagy fába vágták a fejszéjüket.
"Darabokra szedtük a CryEngine 3-at és újra összeraktuk, hogy a motor multiplatform erőforrássá váljon. Ez egy nagy falat volt számunkra, különösen az, hogy egyszerre készítsük magát a játékot, s közben az alatta dübörgő motort is. Csak a PC-s verzió esetében hat fő különböző specifikációt kell figyelemmel kísérni, melyek további 170 különböző változóból tevődnek össze. A színfalak mögött különböző előírásokat fektettünk le ennek érdekében."
A producer hozzátette: "Figyelemmel kellett kísérnünk a széles spektrumú konfigurációkat, hogy valóban kihasználják a legújabb hardvereket. Tudom, egy csomó negatív előérzés övezi a DRM védelmet. De vajon mit kellene tennünk? Bár apró kényelmetlenségeket okozhat mások számára. Ha játszom egy játékkal és DRM van rajta, lehet, hogy észre se veszem. Szóval ez olyasmi, amit a jövőben figyelemmel kell kísérnük."
Camarillo tehát nem zárkózik el a manapság játékos körökben köpködött DRM-től, de ezt úgy próbálják kompenzálni a Cryteknél, hogy a lehető legkevesebbet vegyük észre belőle.
Kaptunk egy több, mint negyedórás gameplay felvételt a héten megjelenő Crysis 2-ből, mely a játék elején látható eseményeket vonultatja fel. Erősen spoileres, de legalább meggyőző az Xbox 360-as változat is:
A Directx 11 hiánya meg egyenesen botrányos, direkt azért vettem annó ATI- kártyát, mert akkor az NVIDIA egyszerűen nem gyártott csak 10.0-ást!
Az látszik nagyon, hogy azok a részek amiket a motor dinamikusan kezel (fények, particle effektek, növényzet) az mind szép. De a pálya statikus részei, amit a designerek, modellerek csináltak az elnagyolt, néhol csúnya, mosott és igénytelen. Remélem ez csak a konzol port miatt ilyen és pc-n nem lesz ennyire szembetűnő!
Igazán szomorú kezdek lenni, mert egyre inkább azt érzem, hogy a konzolok felé való nyitás miatt a Crysis2 nagyon nem az lett, mintha exkluzív cím maradt volna. :(((
Ettől függetlenül a játék,nagyon jtetszik,a ruha és a taktikázás miatt,még ha magányosan is nyomjuk a sztorit!
#50: Az AI -tapasztalataim szerint- nem veszi észre az árnyékot.
Azokhoz akik játszották a single-t, volna két kérdésem: Ai észreveszi az így vetett árnyékot? Másik: fegyvert lehet úgy személyre szabni mint az egyesben, vagy az lesz mint a CoD-oknál hogy minden kiegészítő rá van ragasztva a fegyverre és úgy kell cserélgetni?
U.i.: egy modder összefűzné a kommentjeimet, ne lógjanak így füzérben? ^^"
A páncélosnál nem vagyok biztos a gondolatban, inkább csak egy sejtés, így akarták gördülékenyebbé tenni a vért használatát a konzolosoknak: gépen könnyen megy a "lenyitom a menüt és gyorsan üzemmódit váltok", de kontrollerrel szerintem már lassabb lenne, és ez nehezebb szinten lehet hogy öngyilkossággal érne fel a csatamezőn (azzal meg az akció fulladt volna le ha ugyanolyan lenne a menü mint az egyesben a PC-n de a konzolosok kedvéért megállna arra az időre a játék, na meg multiban el se lehetne sütni így időmegállítósan).
szép vagy nem szép?
jó: mozgások sokkal folyamatosabbak, egy fél pillanatig se látni rajta hogy multi gáma lenne, felugrik a tetőre meg minden frász, textúrák részletesek ahogy megfigyeltem őket
rossz: nincs kihajolás (konzolport következménye), páncélhasználat nem egyszerűsödött hanem butult (konzolport következménye), páncél módban fogy az energia akkor is ha nem lőnek (simán logikátlannak tartom), az oly nagyban beharangozott DX11 úgy kimaradt hogy az szégyen, két generációnyit ugrott a minimum követelmény csak hogy beletuszkolhassanak pár újabb alapnak beállított grafikai ficsőrt a játékba, fegyverválaszték még mindig szegényes (egyéni gámer probléma)
Ami nem tetszik benne, az az, hogy szinte 50%-ban az fps 25 alá csökken, nagyobb robbanásoknál pedig már azt kell, hogy mondjam szaggat a játék.
Ezt még talán meg is lehetne szokni előbb-utóbb, de ami még plusszban nagyon zavaró, hogy szinte az orrod előtt jelennek meg bizonyos tárgyak, tehát későn tölti be a játék. Ez a jelenség más játékoknál csak távoli helyeken jelentkezik(ami annyira nem szembetűnő), de itt a "semmiből megjelenések" gyakorlatilag az ember orra előtt zajlanak. Ez különösen azoknak fog zavaró lenni, akiknek HD TV-jük van. Akkor ahhoz képest, hogy alig játszottam még vele, már 2 bugot is láttam. Az egyik, hogy az ellenfelek egyszerűen beleesnek a falba mintha hologram lenne, a másik meg, hogy a háztetőről egy-két emberke simán lesétál úgy, hogy egyszerűen a levegőben marad. Pedig csak max fél órát nyomtam vele. A Crytek ha jól tudom, azt nyilatkozta, hogy majd megcsinálják a legjobb játékot. Hát azt kell, hogy mondjam nem sikerült, de ettől még nem rossz.
Mesélem a sztoryt....ablakból figyelek cloak módban....3 katona sétál fel egy vizparti raktárnál a lépcsőny....odanyomok egy gránátot hogy felém jöjjenek, egyszerű céllal, szépen leszedjem öket sniperrel....elis indulnak, erre az utolsó eldob egy gránátot pont az előtte lévő társai lába alá, ami még hagyján de észre sem veszik.....közben a 3. elkezd futni hogy gránát, de nem ellentétes irányba, hanem a gránát felé....és csatt saját magukat kinyirták, mindhárom megpusztult úgy hogy hozzájuk sem értem......gyerekek ez miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii???? nemtérek magamhoz, ez a crysis2? remélem ez nagyon a véletlen műve és több ijennel nem találkozok.....kár hogy nem tudtam rögziteni nektek...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.